Oudon tehoton 20se kone

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
?!
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Re: Oudon tehoton 20se kone

Viesti Kirjoittaja ?! »

Niin varmaan sen katoit että se ns.kesä/talvi läppä ei oo jumittunut talviasentoon.mitäs kiekat näyttää kun sen 180(ilmeisesti mittarinopeuden)menee.ja koodit oot kai kattonut,vai.ettei niitä tarjoa mitään.[/quote]

niin mikä läppä????...itse kokeilisin vaihtaa b.paineen säätimen...tai voihan siellä olla esim.nokka niin kulunut ,ettei sen takia jaksa mennä
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
glo
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja glo »

bensansuodattimelle ja tukkoiselle pakoputkelle ääni
VW Golf IV Variant 1.9TDi '01
Cadillac Seville STS 4.6-32V '93
Buick Electra 225 Custom '66
Motocoyote
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Motocoyote »

?! kirjoitti:Niin varmaan sen katoit että se ns.kesä/talvi läppä ei oo jumittunut talviasentoon.mitäs kiekat näyttää kun sen 180(ilmeisesti mittarinopeuden)menee.ja koodit oot kai kattonut,vai.ettei niitä tarjoa mitään.
niin mikä läppä????...itse kokeilisin vaihtaa b.paineen säätimen...tai voihan siellä olla esim.nokka niin kulunut ,ettei sen takia jaksa mennä[/quote]

Tjoo, mikä läppä?? :o

Oo ikänä kuullukkaan semmosista.. ei tuu koskaan mitkään läpät yleistyyn!!

Ja kyllä, mittarinopeudesta on kyse, jolloin todellista lie jotain vähän reilut 170.

Vikavaloa ei oo polttanu missään vaiheessa (valo kyllä toimii)..
terokimmo
in memoriam
in memoriam

Viesti Kirjoittaja terokimmo »

Motocoyote kirjoitti:
?! kirjoitti:Niin varmaan sen katoit että se ns.kesä/talvi läppä ei oo jumittunut talviasentoon.mitäs kiekat näyttää kun sen 180(ilmeisesti mittarinopeuden)menee.ja koodit oot kai kattonut,vai.ettei niitä tarjoa mitään.
niin mikä läppä????...itse kokeilisin vaihtaa b.paineen säätimen...tai voihan siellä olla esim.nokka niin kulunut ,ettei sen takia jaksa mennä
Tjoo, mikä läppä?? :o

Oo ikänä kuullukkaan semmosista.. ei tuu koskaan mitkään läpät yleistyyn!!

Ja kyllä, mittarinopeudesta on kyse, jolloin todellista lie jotain vähän reilut 170.

Vikavaloa ei oo polttanu missään vaiheessa (valo kyllä toimii)..[/quote]
Eihän raimojakaan kukaan ramiksi sano.No eipä näyttänyt olevan mun omassakaan sitä ilman otto läppää.Näin kyllä lähiaikoina varmaan vecculin putsarissa olevan alipaine säätimen.nokanhan nyt näkee öljy korkista ,jos se niin kulunut on,niin aika rallalalalatus kuuluis.voishan ne nostajatkin olla löysät.
kuitenkin jotain putki tukosta enemmän veikkaisin.
Vastaa Viestiin