Näköjään kohtuu pienellä kulutuksella astra g 1.8 pääsee.

Keskustelua Opeleista
TäysTumpelo
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja TäysTumpelo »

Hemmetti, pääsiskin noihin lukemiin...

Mulla about kuukauden ollut 99-vuoden farmari, jolla olen nyt 2 täyttä tankillista ajellut. Tankkaan oon mennyt, kun tankin valo on vähän aikaa palanut, mittarissa ollut molemmilla kerroilla about 380. :( Tosin, sellanen 80% ajosta ollut parin kilsan pätkiä kaupungissa, ilman revittelyä kumminkin. Kuulostaako normaalilta?

Koneella on kyllä ajettu 230tkm. Kesärenkaat alla, yleensä pelkkä kuski kyydissä. Ennen toista tankillista vaihdettiin tulpat, uus egr ja putsattiin kaasuläppäkotelo, ei tainnut kulutukseen olla vaikutusta.

Samanlaisella ajolla pääsin entisellä 2.0 hb g-astralla about 600km tankillisella...ja sillon tuli vähä kaahailtuakin, kun tykkäsin moottorista. 8)
astristi
'Agila'

Viesti Kirjoittaja astristi »

Meillä noita km tulee näköjään hurjana. Nyt uusinta tankkaus näytti kulutukseksi n.6,5 l/100 km. Ajo oli 60 % maantietä loput taajamaa+kaupunkia. Eli alta 6 l menee maantiellä kevyesti ja taajamassa sit n 7-7,5 l. Tähän on tehty kaasuläppä kotelon putsaus aikoinaa.

Onko kellään tuosta egr tulppaamisesta kokemusta?

Dbilaksen imusarja kiinnostaisi. Alta tonnilla luvataan n 30 hv lisätehoa. Onko kellään tuosta kokemusta? Joutuuko ohjelmoimaan ecun uudelleen ja jos joutuu niin missä onnistuu?
Kasa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Kasa »

hump kirjoitti:Itselläkin olisi vähän haaveissa vaihtaa 1.6 eco tuohon 1.8 koneiseen ja farkkuun, tässä samassa ketjussa varmasti voi kysellä että onko tuo 1.8 ollut luotettava kone? Korkeintaan 150tkm ajettu olisi kiikarissa.
Melkein voisin sulle tuollaisen 1.8 farkun tuossa tulevana kesänä myydä.
"Mikään kasvu rajallisessa maailmassa ei voi olla rajatonta" - Gro Harlem Brundtland
Vastaa Viestiin