Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Olen itse ainaskin todennut että antaa kumivasaralla pari kunnon niittiä siihen öljyproppuun niin kyl sit lähtee. Jollei sillä niin ihan vasaralla oman tunnon mukaan kuhan ei pasko öljypohjaa..=) Sen jälkeen vääntää ihan auki.
Täytyy noilla putkipihdeillä kokeilla uudestaan, tuntu vaan ettei siitä saa oikein kiinni, niin vähän sitä reunaa näkyvissä. Vieläkin haetaan tuota sopivan torxin kokoa että tietäis ostaa oikean. Eikä oikein huvittaisi ajaa 50km kotia ensin kattomaan mikä sopii ja uudestaan kauppaan..
"-Keskenään vaihtokelpoiset osat eivät ole keskenään vaihtokelpoisia."
Vectra B2 Sport
Ex: Kawasaki z750 -07 + italian ihme
EX EX: MB C280 Sport
EX EX: BMW 325i e36 sedan
EX EX EX: B-omega C30SE
Juu hain torx avaimen, kotona huomasin että se oli jollain 1/4" kannalla... Eli liian pieni.
Pitäis kattoo vähän
Eikö ne normikokoset räikät ole jotain 1/2"?
jiivee666 kirjoitti:Juu hain torx avaimen, kotona huomasin että se oli jollain 1/4" kannalla... Eli liian pieni.
Pitäis kattoo vähän
Eikö ne normikokoset räikät ole jotain 1/2"?
jiivee666 kirjoitti:Täytyy noilla putkipihdeillä kokeilla uudestaan, tuntu vaan ettei siitä saa oikein kiinni, niin vähän sitä reunaa näkyvissä. Vieläkin haetaan tuota sopivan torxin kokoa että tietäis ostaa oikean. Eikä oikein huvittaisi ajaa 50km kotia ensin kattomaan mikä sopii ja uudestaan kauppaan..
kyllähän sen auki saa kun kunnon hylsy torx.ja puhdistaa ja vielä koputtaa toxr;in sisään hyvin.en tii onko alumiini pohja ja kumi tiiviste.vecussa tullu pari kierteineen ja ei ees kovin tiukassa.dti koneissa.enpä oo alakautta sit niihin vaihellu.jos ei kierteet kestä.vai onko just mulle osunu huonot jengat.