G Astraan uudet etuiskarit
G Astraan uudet etuiskarit
Tarkoitus olisi uusia Astraan uudet etuiskarit, auto on vakioalustalla lukuunottamatta takaiskareita jotka on Monroen refleksit. Etuiskarit alkaa olemaan jo finaalissa, ja jysähtelee tympeästi poikittaisiurissa tai kuopissa. Tarkoitus olisi löytää iskarit joissa on jonkin verran pintapehmeyttä ettei tuota jysähtelyä ilmenisi. Mitä suosittelette?, itse olen harkinnut sachc, bilstein original, Monroe reflex, tai alkuperäiset iskarit. Onko muuten eroa alkuperäisissä vakioalustan ja sporttialustan iskareissa?
Itse vaihtelin tänään moiseen astraan alle sarjan sachs:n advantage iskareita ja tuntuvat kyllä erittäin hyviltä. Ainakin näin ensituntumien perusteella uskallan suositella.
Nuo olivat sporttialustan iskarit (koska sain sopivasti sportin jouset tässä muinoin) mutta mitä niitä vertasin alkuperäisiin niin ulkoisissa mitoissa ei näkynyt mitään eroa vaikka osanumero onkin eri.
Nuo olivat sporttialustan iskarit (koska sain sopivasti sportin jouset tässä muinoin) mutta mitä niitä vertasin alkuperäisiin niin ulkoisissa mitoissa ei näkynyt mitään eroa vaikka osanumero onkin eri.
Advantage ei ole turboa vastaava.Turbo on normi Sachsia vastaava.ohcpeli kirjoitti:Joo tuohon boge/sachc linjalle taidan kallistua, kävin tänään kysymässä paikallisessa varaosaliikkeessä hintoja. Boge turbo etuiskari maksoi noin 76eur kipale, se on vissiin vastaava kuin tuo sachc advantage. Monroen reflex maksoi 70eur kipale. Olivat halvempia, kuin osasin arvata.