Löytääkö mistään..?
omega B irmscher??
omega B irmscher??
Tietääkö kukaan mistä tollasen irmelin korisarjan löytäis? käytettynä tai uutena ja saattais lasikuitu kopiokin kelvata.
Löytääkö mistään..?
Löytääkö mistään..?
Kyllä on ottajiaTEEPE kirjoitti:jeps, vähän heikolta näyttää.. tota B1 sarjaa koitan tässä etsiä..
samsa87 sähän voisit ottaa muotit noista omista!Harvassa on juu... Ja ne keillä on tuskin myy, en minä ainakaan![]()
saisin sit ees lasikuituiset, kyllä varmaan ois muitakin ottajia..
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Uskon tuon täysin ja on se kopiointi käynyt mielessäkin, mutta eikös se olis vähän mautonta kopioida Irmscheriä heiJuge127 kirjoitti:Kyllä on ottajia
Pidän ajatuksen mielessä

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
minä kyllä olen sitä mieltä että mitään kopioita. kohta näitä puskureita on yhtä paljo ku steinmetzin kopio lippoja.samsa87 kirjoitti:Uskon tuon täysin ja on se kopiointi käynyt mielessäkin, mutta eikös se olis vähän mautonta kopioida Irmscheriä heiJuge127 kirjoitti:Kyllä on ottajia(Oikea syy on se etten osaa käyttää lasikuitua
eikä ole paikkaa jossa tehdä.) Katotaan nyt jos ens talveksi sais tallin ni vois muotin tekoa opetella. ku haluisin takapuskurin alemmas ja en todellakaan pilko alkuperäistä!
Pidän ajatuksen mielessä
No ei kai nyt sentään, kyllä toi sarja kuitenkin sen verran harvinainen on..badington kirjoitti:minä kyllä olen sitä mieltä että mitään kopioita. kohta näitä puskureita on yhtä paljo ku steinmetzin kopio lippoja.samsa87 kirjoitti:Uskon tuon täysin ja on se kopiointi käynyt mielessäkin, mutta eikös se olis vähän mautonta kopioida Irmscheriä heiJuge127 kirjoitti:Kyllä on ottajia(Oikea syy on se etten osaa käyttää lasikuitua
eikä ole paikkaa jossa tehdä.) Katotaan nyt jos ens talveksi sais tallin ni vois muotin tekoa opetella. ku haluisin takapuskurin alemmas ja en todellakaan pilko alkuperäistä!
Pidän ajatuksen mielessäei oo kovin kiva kun jokainen omega rupee näyttämään samalta...
Mistäs tota B2 sarjaa vois kysellä ja onko tietoo missä hinnoissa se pyörii??
vaikka toi B1 setti ois se mikä pitäis saada..
Mitäs väliä sillä on että omput näyttää kaikki lähes samalta, jos ne näyttää hyvältä?? Omegoita mahtuu muutenkin 13 tusinaan niin ei siinä paljon puskurit tai levikkeet kesää teebadington kirjoitti:
minä kyllä olen sitä mieltä että mitään kopioita. kohta näitä puskureita on yhtä paljo ku steinmetzin kopio lippoja.ei oo kovin kiva kun jokainen omega rupee näyttämään samalta...
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t
Sama se oli aikoinaan tuon Steinmetzin etuspoikan kanssa, niitä ei paljoakaa tullut vastaan. Mutta nyt kun saa näitä steinmetz lasikuitu kopioita niin varmasti tulee enemmän vastaan. Mikäs siinä jos omaan silmään näyttä siten parhaalta, ja kun itsekin kuulun tähän lasikuitukopiownbsteinmetz joukkoonbadington kirjoitti:minä kyllä olen sitä mieltä että mitään kopioita. kohta näitä puskureita on yhtä paljo ku steinmetzin kopio lippoja.samsa87 kirjoitti:Uskon tuon täysin ja on se kopiointi käynyt mielessäkin, mutta eikös se olis vähän mautonta kopioida Irmscheriä heiJuge127 kirjoitti:Kyllä on ottajia(Oikea syy on se etten osaa käyttää lasikuitua
Pidän ajatuksen mielessäei oo kovin kiva kun jokainen omega rupee näyttämään samalta...
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2