No, ehkä vähän liiottelin, mut töissä ku suhaa jollain jaggeilla ees taas, ni oma menopeli tuntuu sen jälkee aikas kova ääniseltäTJT kirjoitti:Jaa, ei mulla vaanCaLis kirjoitti:Ja calibrassa yli 100 vauhdissa meteliä jo senverran et melkee saa huutaa vieressä istuvalle
Ooppeleiden ajometeli?
Calibra 2.5 V6 -95 & Astra F Caravan 2.0i -93
MITÄ?
Tuossa C-Rekku vanissa pellin alta kuuluva imuäänen korina sulautuu harmonisesti koneen huminaan ja satunnaiseen nostajien rallatukseen. Lisätään vielä annos putken pärinää sekä ajonopeuden noustessa eksponentiaalisesti lisääntyvää ajoviiman suhinaa. Eikä sovi unohtaa rengasmelua joka kuuluu hyvin läpi koska kaikenlaiset eristeethän ovat perseestä. Kaiken kruunuksi takaosan peltien resonanssiräminä saavuttaa laadukkaan sinfoniaorkesterin pauhun ja kaiken tämän jälkeen kuskillakin päässä humisee. On se mahtava laite
.
Kyllä minulla Calibra ainakin on hiljainen auto moneen muuhun verrattuna..
Mutta meidän 323 Familia Mazda on hiljaisin mitä koskaan olen ajanut.. Tyhjäkäyntikin on niin hiljainen että monesti olen käynnistänyt käynnissä olevaa autoa
Viime syksynä sisämelu oli 72db calibrassa 215/35/17 renkailla. Jotkut kinukit tais alla silloin olla.
Lukema voi tietty vähän heittää kun mittari ei ollut mitään ihan huippuluokkaa
Mutta meidän 323 Familia Mazda on hiljaisin mitä koskaan olen ajanut.. Tyhjäkäyntikin on niin hiljainen että monesti olen käynnistänyt käynnissä olevaa autoa
Viime syksynä sisämelu oli 72db calibrassa 215/35/17 renkailla. Jotkut kinukit tais alla silloin olla.
Lukema voi tietty vähän heittää kun mittari ei ollut mitään ihan huippuluokkaa
Eihän se C vectra mikään hiljaisimpia autoja ole, mutta huomattavasti hiljasempi kuin tämä uusimmalla korilla oleva Avensis. Ja ooppeleista vielä että oma g astra on kyllä ihan hirveä metelöimään, mutta minkäs sille teet ku ne kaikki 100 heppaa mylvii nii kovaa
Tosin taitaa suurin osa melusta tulla renkaista.