Vectra B Koelaudan näyttö Pimeänä
Vectra B Koelaudan näyttö Pimeänä
Saako tuohon vaihettua uutta näyttöä, se on vuosi vuodelta vaan alkanut pimenemään ja nyt näkyy enää muutama pikkuviiva näytössä.
Ja mitä hintaa niillä pyydetään
Autona Vectra B -96
Autona Vectra B -96
Re: Vectra B Koelaudan näyttö Pimeänä
Joo tuohan on tyyppivika näissä opeleissa, näytön saa vaihdettua,ja käytetyn ehjän näytön hinta näyttäisi olevan tuossa 50-150€ välissä,madlib kirjoitti:Saako tuohon vaihettua uutta näyttöä, se on vuosi vuodelta vaan alkanut pimenemään ja nyt näkyy enää muutama pikkuviiva näytössä.
Autona Vectra B -96
uuden näytön hintaa en edes tiedä mutta epäilen sen olevan kallis
Onkos kukaan ajatellut laittaa tuon näytön paikalle navigaattoria. Ajattelin, et jos sattuis oikean kokoisen joskus löytämään, vois sen iskeä siihen päälle ja unohtaa katoavat pikselit...Kyllä sen päivämäärän näkee vaikka kalenteristakin... Ja olis navikin paljon siistimmässä paikassa, kun siinä keskellä kojelautaa näkökentän edessä... 
007 ja Pallosalama 
Tuota B2-mallin näyttöä oli minun mielestä paranneltu ettei pikselit häviä tms.Anzah kirjoitti:Eli mikä on yleinen mielipide, uskaltaako tuon näytön ostaa käytettynä, jos se on B2-mallista? Onko niistä jo hävinnyt pikseleitä?
70e näyttäis olevan keskihinta romiksilla. AutomuoviKem myy 130e ja Länsiauto n.150e
Näin minäkin olen kuullut, mutta kokemusta löytyy.Irmscher1 kirjoitti:Tuota B2-mallin näyttöä oli minun mielestä paranneltu ettei pikselit häviä tms.Anzah kirjoitti:Eli mikä on yleinen mielipide, uskaltaako tuon näytön ostaa käytettynä, jos se on B2-mallista? Onko niistä jo hävinnyt pikseleitä?
70e näyttäis olevan keskihinta romiksilla. AutomuoviKem myy 130e ja Länsiauto n.150e
Isäukolla +300tkm ajettu '00 Vectra, jossa pikseleitä hävinnyt näytöstä. Ei kuitenkaan paljon, mutta sen verran ettei kellosta tahdo saada selvää.