Groß- u. Einzelhandel . Autan mielelläni muita jotka haluavat tilata Saksasta tai Englannista Opel osia olen itse tehnyt yli 200 kauppaa
Seppo

Eipä muuten enää voi saada takaisin negaa. Ostajalle kun ei voi sellasta enää antaa juuri tästä nimenomaisesta syystä!sepse kirjoitti:Tuolla ei kannata negaa antaa , varmuudella saa takaisin
Itse olen viimeaikoina hoitanut maksut pääasiassa Paypalilla sen nopeuden ja ostajaturvan vuoksi. Pari kertaa olen ostajaturvaa joutunut käyttämäänkin kun Kiinasta on tullut väärä tuote tai tuotetta ei ole tullut ollenkaan. Paras tapaus oli kun sain väärän tuotteen, sitten tuli rahat takaisin ja myyjä lupasi lähettää oikean tuotteen jos palautan väärän hänelle. No, olin saanut jo rahat takaisin ja postikulut Kiinaan olivat euron luokkaa niin päätin lähettää väärän tuotteen takaisin ja yllätys oli melkoinen kun parin viikon kuluttua sain alunperin tilaamani tuotteen postitse.sepse kirjoitti: .
Ja joka kerta kauppa ulkomaille toteutetaan maksamalla hinta myyjän tilille ja odotetaan että kuljetus tuo maksetun tavaran . Tietysti on hieman jännittänyt kun on siirtänyt yli 500 euroakin Saksaan tai Jenkkilään.
Nämä on niitä välttämättömiä kuluja .
Seppo