Kertokaas noista spacereista.. eli tuleeko noi ensin kiinni ja niissä on kierteet pyöränpulteille vai väliinkö vaan ja laitetaan sen verran pitemmät pyöränpultit?
Timotee kirjoitti:Kertokaas noista spacereista.. eli tuleeko noi ensin kiinni ja niissä on kierteet pyöränpulteille vai väliinkö vaan ja laitetaan sen verran pitemmät pyöränpultit?
Noi mulla olevat on sen verran paksut että ne on omilla pulteilla kiinni ja sit vanteet niihin, mut nuo on RH:n tekeleet ja kuuluu vanteisiin koska vanne keskittyy spaceriin ulkokehältä ja muuttaa jaon 5x112->5x110. Jotkut 5mm biltema spacerit kyllä voi/joutuu laittamaan pidemmillä pulteilla.
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Keino kirjoitti:Eihän tää vaan seissy Lahdessa Vapaudenkadulla makuunin nurkilla tossa klo 23 maissa tänään
Olin ite kaverin VIP golffin kyydissä Näin muuten sutkin samoihin aikoihin... vectran tunnistaa konepellistä hyvin
Mitä? Tunnistaa hyvin? Ehhei kyl mä oon kuvitellu sen olevan huomaamaton Jaksais laittaa vaan loppuun, mut kesä kun tuppaa vähän viemään motivaatiota rakentelujen suhteen Pirun hieno tää Omega kyl ihan livenäkin. Juuri sopivasti laitettu ja hyvin tasapainossa osat keskenään!
Hankinpa foorumilta pyyhkijänviiksen säädettävällä tihkulla... ongelma vaan on se että mun auto on -95 ja viiksi -96 eli facelift joten juuri se pikkuliitin jolla tihkua säädetään ei sovi Pitäisköhän siihen laittaa kokonaan uus liitin? Tosin auton liittimessä on kolme karvaa ja viiksessä kaksi...
Onkos kukaan muu puuhaillut näitä?
Eikös kukaan osaa auttaa tihkun säädön kytkennässä...
Mistä löytäis omegan sähkökaavion?
Omegassa on nykyään muuten Simons 2,5" catback ja 265/35 takakumit vaihtui 245/40 kokoisiin. On takana sopiva gynther kuminvenytys... eikös se ole niin että vanne suojaa rengasta