Onko luvat xenon sarjalle? Itse tuossa tilasin omaan e kadettiin xenonit, mietin mitä pitää tehdä. Pitääkö asentaa lasien pesijät tjsp, ja käykö upiot xenoneille suoraan?
akzuh kirjoitti:Onko luvat xenon sarjalle? Itse tuossa tilasin omaan e kadettiin xenonit, mietin mitä pitää tehdä. Pitääkö asentaa lasien pesijät tjsp, ja käykö upiot xenoneille suoraan?
luvista en tiedä mutta pesurit kai pitäisi laittaa ja luulisin, että umpiotkaan ei vastaa oikein hyväksyntää.
Osta sellanen huohuotin säiliö ja laita se huohotus sinne.
Toinen vaihtoehto on turbon imuputkeen,tosin sotkee jonkin verran ahtoputkia/cooleria öljyyn,mikäli moottori huohottaa ennemmälti.
Tunari-82 kirjoitti:Osta sellanen huohuotin säiliö ja laita se huohotus sinne.
Toinen vaihtoehto on turbon imuputkeen,tosin sotkee jonkin verran ahtoputkia/cooleria öljyyn,mikäli moottori huohottaa ennemmälti.
eikös sellainen olisi hyvä, että se huohotus menisi säiliön kautta turboon, se vaan palauttaisi ne huohotus öljyt takasin koneeseen
rakennellaan taas tätäkin
rupesi tuo kadetin kojelaudan muodot pikkasen silmää haittaamaan niin päätin laittaa a-vectran kojelaudan ja samalla digimittariston.
Oisit pysähtyny lauantaina juttusille. Olin veculla parkissa paska-essolla ja näytit kaddulla ajelevan Kuvasta päätellen näyttää vaimentaja olevan jo suorassa
T.K kirjoitti:Oisit pysähtyny lauantaina juttusille. Olin veculla parkissa paska-essolla ja näytit kaddulla ajelevan Kuvasta päätellen näyttää vaimentaja olevan jo suorassa
Täytyy pysähtyä seuraavan kerran kun nään että oot paikalla, joo on se silloin suorassa kun turbo on paikallaan.
jatketaas rakentamista.
turbon pakosarja piti rakennella uusiksi kun nuo tulpanjohdot ei kestänytkään
oikein kuumuutta ja sitten piti peräkontin luukkua rakennella uusiksi kun meijän papparainen vähän kolautti siihen.
Timo.A kirjoitti:rakennellaan taas tätäkin
rupesi tuo kadetin kojelaudan muodot pikkasen silmää haittaamaan niin päätin laittaa a-vectran kojelaudan ja samalla digimittariston.
akzuh kirjoitti:Onko luvat xenon sarjalle? Itse tuossa tilasin omaan e kadettiin xenonit, mietin mitä pitää tehdä. Pitääkö asentaa lasien pesijät tjsp, ja käykö upiot xenoneille suoraan?
luvista en tiedä mutta pesurit kai pitäisi laittaa ja luulisin, että umpiotkaan ei vastaa oikein hyväksyntää.
Automaattinen valojen korkeussäätö on ehkä se vaikein toteutus että saa xenonit lailliseksi. Umpiot pitää tietysti olla myös xenon-malliset.
Ex autot
Toyota Corolla KE70 1.3 -83
Nissan Primera P10 1.6 -91
Honda Civic LSI 1.5 -92
Nykyiset
Opel Omega B 2.0 -97
Opel Omega B 2.5 V6 -95 jäärata-auto
Opel Kadett E Cabrio GSi -88 projekti/kesäauto
Automaattinen valojen korkeussäätö on ehkä se vaikein toteutus että saa xenonit lailliseksi. Umpiot pitää tietysti olla myös xenon-malliset.
automaattista korkeudensäätöä ei näin vanhassa tarvi.