B-Vectraan angel eyes ajovalot

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
A_I
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja A_I »

Itse tilasin 9.5 ja maksoin samantein, eikä ole kuulunut mitään. Mutta jos tässä vielä viikon odottelisi, niin sitten voisi ruveta kyselemään.
-----
Vectra B 2.0 DTI -98, Voimaa.com
makesara1
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja makesara1 »

kannattaa lähettää niille mailia. ne on mulle ainakin vastannut samana päivänä. :roll:
vectra c 2.0t
Jay_S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jay_S »

jeppe jääkarhu kirjoitti: Joten, onko teillä Carparts-Onlinestä tilailleilla käynyt noin, että ei ole tavaraa ollut hyllyssä ja kauanko olette joutuneet odottelemaan tavaraa?
Mulla kävi samoin, ensin puttuivat vain etuvalot. Kun ne olivat varastossa niin laittoivat viestiä ettei ole takavaloja varastossa. Tätä jatkui lähes kaksi kuukautta ennenkuin pyysin palauttamaan rahat takavaloista ja lähettämään etuvalot heti kun ovat varastossa. Lopputulos oli siinä että valot tulivat vajaassa 3kk ja rahat noin kuukausi sen jälkeen useamman sähköpostiviestin seurauksena. Eli itse en paikkaa kellekkään suosittelisi.
Outoa taas toisaalta kun joillekkin tilaukset sujuneet ogelmitta.
Kimppatilausta tuonne ei kannata missään nimessä järjestää kun eivät onnistu kahtakaan tuotetta saamaan samanaikaisesti varastoon :no:
jeppe jääkarhu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jeppe jääkarhu »

Jay_S kirjoitti:
jeppe jääkarhu kirjoitti: Joten, onko teillä Carparts-Onlinestä tilailleilla käynyt noin, että ei ole tavaraa ollut hyllyssä ja kauanko olette joutuneet odottelemaan tavaraa?
Mulla kävi samoin, ensin puttuivat vain etuvalot. Kun ne olivat varastossa niin laittoivat viestiä ettei ole takavaloja varastossa. Tätä jatkui lähes kaksi kuukautta ennenkuin pyysin palauttamaan rahat takavaloista ja lähettämään etuvalot heti kun ovat varastossa. Lopputulos oli siinä että valot tulivat vajaassa 3kk ja rahat noin kuukausi sen jälkeen useamman sähköpostiviestin seurauksena. Eli itse en paikkaa kellekkään suosittelisi.
Outoa taas toisaalta kun joillekkin tilaukset sujuneet ogelmitta.
Kimppatilausta tuonne ei kannata missään nimessä järjestää kun eivät onnistu kahtakaan tuotetta saamaan samanaikaisesti varastoon :no:
No voi p*rse sentään. Toivottavasti mun kohdalla ei nyt käy noin... Vastasinkin niiden tuohon "ei ole varastossa" -viestiin, että pistää sen koko paketin (tilasin valojen lisäksi muutakin pientä) sitten matkaan kun niitä valoja on saatavilla. Kysyin vielä arviota kauanko joutuisi vielä odottelemaan, niin eipä tullut enää vastausta vaan ainoastaan se automaattiviesti, jossa kerrotaan että ovat saaneet viestin jne. Nyt sitä vastausta onkin ooteltu ja jos eivät ole maanantaina vastanneet, niin joutuu laittelemaan uudelleen postia.
Nyt kun kattelin niitä sivuja niin niille valoille (mitä tilasin) oli laitettu toimitusajaksi 2-3 päivää kun tilaushetkellä niitä piti sivun mukaan olla varastossa...

Sen vuoksi minäkin laitoin tuonne tilauksen sisään, kun vaikutti monilla olevan positiivisia kokemuksia puljusta.

Eipä tässä muuten mitään, mutta kun tuolla putiikilla ei ollut maksuvaihtoehtona "cash on delivery" vaan rojut piti maksaa etukäteen ja sehän tässä nyt pistää miettimään :no:
Kuva
Anzah
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Anzah »

Viikonloppuna sain asennettua nuo. Ja kytkin kaikki valot palamaan. Hehkuparkkien tilalle vaihdoin ledivastaavat... Korkeudensäätimet tuntui jotenkin heiveröisiltä. Joutu jo liimailemaan toista muovia, mihin tulee säätömoottorin pallo, kun oli niin tiukka vetää pois se "tulppa", että halkes. Säätömoottoreita en vielä saanut muutenkaan toimimaan...

Onko sillä väliä missä asennossa se moottori siellä on, kunhan on ns. lukittuna. Eli alunperin ne oli ikäänkuin pystyssä ja nyt tilan puutteen takia suoraan sivullepäin...?
007 ja Pallosalama -(z)-
jeppe jääkarhu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jeppe jääkarhu »

Anzah kirjoitti:Onko sillä väliä missä asennossa se moottori siellä on, kunhan on ns. lukittuna. Eli alunperin ne oli ikäänkuin pystyssä ja nyt tilan puutteen takia suoraan sivullepäin...?
Kokeilemallahan se selviää, eli säätömoottori umpioon kiinni sekä piuhat sen verran kiinni , että pääsee säätönamiskaa kääntelemään jo kokeilemaan. Jos valot liikkuu niin hyvin toimii :D

Joo, eipä kuulunut Carpartsonlinestä vastausta tähänkään päivään mennessä, joten jouduin laittamaan uudelleen viestin, että milloin arviolta ne saa niitä enkeleitä ja milloinkohan paketti olisi mulla. Katotaan vastaavatko...
Kuva
makesara1
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja makesara1 »

tuliko muuten hehkut valojen mukana? ja pitääkö noissa olla jotkut erikoisemmat hehkut ku perusvaloissa? minäkin odottelen tuolta valoja. Jos ei tällä viikolla tule niin alan kyselemään niistä. :roll:
vectra c 2.0t
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

ei tule mukana.. lyhkäsissä H1 ja pitkissä tais olla myös H1.. Sonarit siis kyseessä.. ja vilkkuihin kannaattaa hommata ne hopeat mitkä vilkuu oranssina niin ei helota se oranssi umpioista..
Anzah
'Senator'
'Senator'

Mulle tuli kyllä hehkuparkitkin mukana. Eikä mun mielestä oranssi vilkkupolttimo pahalta näyttäny....Muuten vähän liian hopeaa pelkästään...Mun mielipide :D
007 ja Pallosalama -(z)-
Anzah
'Senator'
'Senator'

jeppe jääkarhu kirjoitti:
Anzah kirjoitti:Onko sillä väliä missä asennossa se moottori siellä on, kunhan on ns. lukittuna. Eli alunperin ne oli ikäänkuin pystyssä ja nyt tilan puutteen takia suoraan sivullepäin...?
Kokeilemallahan se selviää, eli säätömoottori umpioon kiinni sekä piuhat sen verran kiinni , että pääsee säätönamiskaa kääntelemään jo kokeilemaan. Jos valot liikkuu niin hyvin toimii :D

Joo, eipä kuulunut Carpartsonlinestä vastausta tähänkään päivään mennessä, joten jouduin laittamaan uudelleen viestin, että milloin arviolta ne saa niitä enkeleitä ja milloinkohan paketti olisi mulla. Katotaan vastaavatko...
Eli kyllä ne säätömoottorit pelaa, mutta jostain syystä se ei nyt kiinnity sinne valo-osaan, eikä liikuta valoja...Oliko siinä mitään muuta mitä piti vaihtaa/ottaa pois, kuin se tulppa reiästä, johon moottori tulee?

Eli onko noi muilla lähteny pelaa ihan suoraan ilman mitään kommervenkkejä?
007 ja Pallosalama -(z)-
pfohr
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pfohr »

Hei käykö b1 vectraan suoraan tuo b2 etuvalo? eli liittimet ja säätömoottorit ja mites vilkut onko muutettu etulokasiipee facelittiin?
Vectra B 2.0 Sport caravan -98
Anzah
'Senator'
'Senator'

pfohr kirjoitti:Hei käykö b1 vectraan suoraan tuo b2 etuvalo? eli liittimet ja säätömoottorit ja mites vilkut onko muutettu etulokasiipee facelittiin?
Ei ihan suoraan käy. Ja vilkku on samassa paketissa valojen kanssa... Aiheesta paljon juttua mm. täällä: http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... ight=angel
007 ja Pallosalama -(z)-
Altti450
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

Totta tosiaan, itsekin menin täältä luettujen kehujen :o perusteella tilaamaan tuolta carparts-onlinestä. Ensin oli ongelmia maksun kanssa (ei muka näkynyt, vaikka pitäisi näkyä heti). Nyt odottanut (vasta) 2 viikkoa, mutta tilauksen status ei ole muuttunut ainakaan tuolla nettisivuilla miksikään. Eli edelleen käsittelyssä. Varmaan 4 sähköpostia tullut, missä kerrotaan, että maksusuoritus vastaanotettu ja kamat lähetetään asap.

En kyllä ihan heti suosittelisi tuota paikkaa.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

^^ no ei ne nyt kahessa viikossa sieltä tule.. :o :lollis:
Altti450
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

Riisikippo kirjoitti:^^ no ei ne nyt kahessa viikossa sieltä tule.. :o :lollis:
No en odottanutkaan, sillä laitoinkin tuon (vasta) sulkeisiin. Mutta on se kumma, jos renkaat tulee rengas-onlinesta viikossa. Noilla ei ilmeisesti ole omaa varastoa?
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Vastaa Viestiin