mimmix varmaan sitten kertoo nyt kaikille miten fiat stilo lausutaan oikeaoppisesti italialaisittain?mimmix kirjoitti:!!!!!! Jumalauta että nään punasta joka kerta ku joku sanoo mun autoo Stiiiiloks... Mikä vitun Stiilo? Se on Stilo.Suski kirjoitti:Alfa romeo on suomalaisittain Alfa rooomeo ja Fiat Bravo Braaavo..
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
^^
No sen verran meni tuon Suskin kanssa solmuun että ite en laittaisi tuota sanaa suomalaisittain tuonne väliin... Eli minusta se olis juurikin suomalaisittan stilo eikä stiilo. Suomen kielen ääntämisessä on kaksoiskonsonantteja (hernekeitto, tervetuloa, vauva) mutta vokaaleja ei venytetä (suomen kielen tohtori Savolainen varmaan korjaa tähän nyt jonkun mikä ei mulle tullut mieleen). Itse en osaa italiaa, täytyypä kysyä joltain miten edes Fiat lausutaan italiaksi, mutta itse veikkaisin ettei ne sitä iitä venytä. Stilosta en tiedä, mutta sen voin ainakin sanoa että italiaksi Bravo ei ole Braavo vaan Bravoo
No sen verran meni tuon Suskin kanssa solmuun että ite en laittaisi tuota sanaa suomalaisittain tuonne väliin... Eli minusta se olis juurikin suomalaisittan stilo eikä stiilo. Suomen kielen ääntämisessä on kaksoiskonsonantteja (hernekeitto, tervetuloa, vauva) mutta vokaaleja ei venytetä (suomen kielen tohtori Savolainen varmaan korjaa tähän nyt jonkun mikä ei mulle tullut mieleen). Itse en osaa italiaa, täytyypä kysyä joltain miten edes Fiat lausutaan italiaksi, mutta itse veikkaisin ettei ne sitä iitä venytä. Stilosta en tiedä, mutta sen voin ainakin sanoa että italiaksi Bravo ei ole Braavo vaan Bravoo
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Eiköpään tuo mene oikein kun savolaisittain ääntää: viat tilloomimmix kirjoitti:Sinä se vasta tyhmältä kuulostatkin...unique kirjoitti:Kuulostaapa muuten vitun tyhmältä sanoa stilo..viiat stiilo se on.mimmix kirjoitti:Mikä vitun Stiilo? Se on Stilo.
Saksaksihan Fiat tarkoittaa: vikoja kaikissa osissa
Mainostajakin sen tietää: petojen sukua, susi jo syntyessään
Niin, suomen kieli on siitä erikoinen, että eri ihmiset ääntävät sitä eritavoilla.ipa kirjoitti:stiilo on stiilo samoin kun jaris tai feraaaari.![]()
ei ne ulkomaalaiset nyt ihan mitä tahansa saa puhekieleen tungettua.
Kaikkihan tietävät, että kaikki raktorimerkit alkaa veellä, niinkun Valametti, Volovo, Viiatti, Voortti, Verkussonni tai joku Vitun setori
http://img207.imageshack.us/img207/6928/zetorsy5.jpg
Niin no eihän Opeliakaan saksaksi lausuta venytetysti "Oooopppel" niinkuin Suomessa tuntuu tapana olevan, vaan lyhyesti "Opel".
Mutta eipä sitä itsekään tule tuota GTO:ta kutsuttua "Pantiääk":ksi... tai "tsiitiiouksi"
Mutta eipä sitä itsekään tule tuota GTO:ta kutsuttua "Pantiääk":ksi... tai "tsiitiiouksi"
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70