Riisikippo kirjoitti:tuosta pikkubussista vielä että vaikka siinä on kuljettajan lisäks 9 paikkaa, niin tuo onkin rekisteröity 1+8.. sillä ScandiaRent sanoi että saan ajaa tuota B kortilla, eli ei tartteis Kasa:n tulla Savolaisen saappaissa kiusaamaan mua liikeenteeseen..
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
"Mikään kasvu rajallisessa maailmassa ei voi olla rajatonta" - Gro Harlem Brundtland
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
täähän menee kerrankin niin että mun perässä ei oo kukaan..Kasa kirjoitti:Riisikippo kirjoitti:tuosta pikkubussista vielä että vaikka siinä on kuljettajan lisäks 9 paikkaa, niin tuo onkin rekisteröity 1+8.. sillä ScandiaRent sanoi että saan ajaa tuota B kortilla, eli ei tartteis Kasa:n tulla Savolaisen saappaissa kiusaamaan mua liikeenteeseen..![]()
Ja sitten kun =Pasi= ( http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... start=7575 ) on vielä sun saappaissa, niin sua ei periaatteessa kiusaa kukaan
"Solmion kärjen tulee ulottua vyön solkeen asti. Solmio tulee avata jokaisen käyttökerran jälkeen." - Näin kertoo sivusto miehentyyli.fi. http://www.miehentyyli.fi/tyyli/kravatti.htmunique kirjoitti:Kuinka pitkä kravatista pitää tehdä?
Kaulasta housun kaulukseen?
Itse olen kuullut ohjesäännön 2-3 sormen mittaa navasta alaspäin, sormet vaakasuorassa mitattuna.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time,
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
but you cannot fool all the people all the time.
-Abraham Lincoln
Pankin säännöissä mainitaan, että pankkikorttia yms maksukorttia ei saa luovuttaa toiselle henkilölle. Mites kun vaikka ravintolassa maksaa kortilla, niin nehän lähtee sen kortin kanssa sinne tiskin taakse.
Toiminko silloin vastoin pankin ohjeita?
Hiukan ehkä pilkuviilausta tämä kysymys juu.. mutta tulipahan vaan mieleen.
Toiminko silloin vastoin pankin ohjeita?
Hiukan ehkä pilkuviilausta tämä kysymys juu.. mutta tulipahan vaan mieleen.
"Maksaessasi kortilla
* Pyri aina siihen, ettei korttiasi viedä pois näköpiiristä.
* Tarkista summa ennen allekirjoitusta tai tunnusluvun näppäilyä.
* Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi - kyseessä on oma etusi.
* Varmista, että saat oman korttisi takaisin.
* Säilytä maksutosite ja vertaa sitä tiliotteeseen tai Visa-laskuun.
* Hävitä vanhat maksutositteet huolellisesti"
lainattu op:n sivuilta ->https://www.op.fi/op?cid=150033576&srcpl=4
* Pyri aina siihen, ettei korttiasi viedä pois näköpiiristä.
* Tarkista summa ennen allekirjoitusta tai tunnusluvun näppäilyä.
* Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi - kyseessä on oma etusi.
* Varmista, että saat oman korttisi takaisin.
* Säilytä maksutosite ja vertaa sitä tiliotteeseen tai Visa-laskuun.
* Hävitä vanhat maksutositteet huolellisesti"
lainattu op:n sivuilta ->https://www.op.fi/op?cid=150033576&srcpl=4
vectra B2 2.5 V6 sport
kyllä ne toi sen "maksu laitteen" ihan pöytään saakka. jossa sai itse laittaa kortin laitteeseen ja näppäillä pin-koodin ihan rauhassa. nuo tulee varmaan pian joka musiikkiruokalaan.=Pasi= kirjoitti: Mites kun vaikka ravintolassa maksaa kortilla, niin nehän lähtee sen kortin kanssa sinne tiskin taakse.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Jaa, mulla se johtuu lähinnä siitä, että tulee noita housuja pidettyä jalassa julkisilla paikoillaRiisikippo kirjoitti:oisko vaikka että sun jalat ei oo kävellessä niin paljon taivasta kohin kuin kädet, sama autoa ajaessa.. eli se kulma miten aurinko paistaa..gfi kirjoitti:minkä takii jalat ei rusketu samalla lailla ku esim kädet?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
ka veikkaan että tässä oli kyse jos on shortsit jalassa.. itelläkin kädet kun neekerillä ja jalat valkeet kun eskimolla.. kun auton ratissa päivät oon niin käsiin tulee hyvä rusketus..TJT kirjoitti:Jaa, mulla se johtuu lähinnä siitä, että tulee noita housuja pidettyä jalassa julkisilla paikoillaRiisikippo kirjoitti:oisko vaikka että sun jalat ei oo kävellessä niin paljon taivasta kohin kuin kädet, sama autoa ajaessa.. eli se kulma miten aurinko paistaa..gfi kirjoitti:minkä takii jalat ei rusketu samalla lailla ku esim kädet?
Joo, iha shortsit jalassa, ei kehtaa viel munasillaa mennä ihmisten ilmoilleRiisikippo kirjoitti:ka veikkaan että tässä oli kyse jos on shortsit jalassa.. itelläkin kädet kun neekerillä ja jalat valkeet kun eskimolla.. kun auton ratissa päivät oon niin käsiin tulee hyvä rusketus..TJT kirjoitti:Jaa, mulla se johtuu lähinnä siitä, että tulee noita housuja pidettyä jalassa julkisilla paikoillaRiisikippo kirjoitti:oisko vaikka että sun jalat ei oo kävellessä niin paljon taivasta kohin kuin kädet, sama autoa ajaessa.. eli se kulma miten aurinko paistaa..gfi kirjoitti:minkä takii jalat ei rusketu samalla lailla ku esim kädet?
mutsiis, yks päivä istuin semmosen 8h pihalla, koko ajan auringossa, käsiin tuli kyllä rusketusta mut ei jalkoihin oikeestaan yhtään vaikka oli shortsit jalassa....
Talk to the hand, cause the face isn't listening.
Olin tuossa naapurissa iltaa istumassa, ja töllöttimessä näkyi K-Raudan mainos, jossa kaasugrilliä mainostettiin.
Mainoksessa oli teksti "3-polttiminen".
No siitäkös kädenvääntö syntyi että onko se oikeaa suomea tuo "3-polttiminen" termi
Minun mielestä oli.. kahden muun mielestä oikea tapa olisi ollut "3:lla polttimella", tai "kolmella polttimella".
Toki itsekin hyväksyn nuo termit, mutta pointti oli se, että onko sana "polttiminen" ylipäätään oikea taivutusmuoto.
Mitäs opel-raati on mieltä? Vai onko molemmat sanontatavat oikein?
Pienestä nää päänsisäiset murheet näemmä lähtee

Mainoksessa oli teksti "3-polttiminen".
No siitäkös kädenvääntö syntyi että onko se oikeaa suomea tuo "3-polttiminen" termi
Minun mielestä oli.. kahden muun mielestä oikea tapa olisi ollut "3:lla polttimella", tai "kolmella polttimella".
Toki itsekin hyväksyn nuo termit, mutta pointti oli se, että onko sana "polttiminen" ylipäätään oikea taivutusmuoto.
Mitäs opel-raati on mieltä? Vai onko molemmat sanontatavat oikein?
Pienestä nää päänsisäiset murheet näemmä lähtee