tosta äänestä, viimeksi meillä ainakin meni vallan hulinaksi porukka soitteli musiikkia
mä jätän ainakin nesterallin väliin ja tuun tonne

Kuka muka soitti?Saz^ kirjoitti:joo ne vessattomat mökit aika ihkuja...
tosta äänestä, viimeksi meillä ainakin meni vallan hulinaksi porukka soitteli musiikkianiinhän EI SAA TEHDÄ koska ainahan kaikki muukin hauska kielletään...
mä jätän ainakin nesterallin väliin ja tuun tonne

Ei tarvitse ennestään tuntea ketään, sillä tapahtumissa tutustuu välittömästi moniin kerholaisiin ja ketään ei haluta jäävän nurkkaan yksinään eli ei muuta, kuin mukaan joka paikkaan.LIama kirjoitti:niii eli voikos mukaan ottaa ei kerholaisia...ku ei kehtais itse lähtee yksin matkaamaan...ku vast liittyny ni ei tunne ketäää
Otat sen mamman mukaas.LIama kirjoitti:niii eli voikos mukaan ottaa ei kerholaisia...ku ei kehtais itse lähtee yksin matkaamaan...ku vast liittyny ni ei tunne ketäää

Eikös nuo viimevuonna jo ollu otettu huomioon, ainakin palkinnot oli jaoteltu etu/takavetoiset..?aksu8225 kirjoitti:onko tarkotus mennä saman kaavan mukaan ku viime vuonna?
eli 4 kiihdytys luokkaa? ois hyvä jos luokissa huomioitais etu ja takavetoset erikseen...takavetosilla huomattavasti parempi 60ft!!!
kyllä nelikoilla oli paljon paremmataksu8225 kirjoitti:onko tarkotus mennä saman kaavan mukaan ku viime vuonna?
eli 4 kiihdytys luokkaa? ois hyvä jos luokissa huomioitais etu ja takavetoset erikseen...takavetosilla huomattavasti parempi 60ft!!!