A-vectran automaatti

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
iisakki
'Agila'

A-vectran automaatti

Viesti Kirjoittaja iisakki »

elikkä vectra 2,5 v6 -93, s-merkkivalo vilkuu sekä vaihtaa suuremmalle liian aikaisin. Öljyt vaihdettu vuosi sitten. Monella on ollut samanlaista ongelmaa. Mikä on auttanut.
sepse
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Viesti Kirjoittaja sepse »

Tarkoitatko sitä että lähtee liikkeelle 3 vaihteella valo vilkkuen vai tosiaan liikkeelle 1 vaihteella ja vaihto liian aikaisin isommalle.
Eka konsti vaihdelaatikon päällä olevan asentotunnistimen putsaus/ uudet vaseliinit. Kikkare kiinnitetty laatikon päälle ja noin 15cm johtoa ja 5cm leveä liitin , saa liikkeen laatikosta tulevasta akselista .
Lähes ainoa itse korjattava vika hapettuneitten liittimien lisäksi .
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 :roll:
525iiäxä
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja 525iiäxä »

Hyviä neuvoja tuon asentotunnistimen irroittamiseksi? Kiinnitysmutterit tosi hankalassa paikassa, kaksi näkyy, liekö siinä kaikki? Akkutelinettä pitää vissiin vähän rälläköidä, että pääsee niihin käsiksi.

Itselläni peruutusvalo ei toimi ja vika lienee juuri tuolla. Ohjausyksikkö on vaihdettu. Sökö boksi myös oirehtii juuri noin, valo vilkkuu ja liikkeelle ei meinaa D:llä päästä, kepistä pitää ykkönen ja kakkonen kaivaa itse.
sepse
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Viesti Kirjoittaja sepse »

Yhden olen irrottanut pelkästä irto laatikosta , oliskos kax kiinnitys mutterii ja yx joka lukitsee kääntövarren akselille.
Ahtaaltahan tuo näyttäs mutta kuvittelisin ettei tuossa autossa kiinni olevassa laatikossakaan tarvitse pellejä rälläköidä. Siis toivon todella ettei tulis rälläköintiä mulla on kax autoo joihin tarvii tuo tehdä nyt kesän aikana ja niissä on vielä ilmastoinnin härpäkkeitä tiellä(ilmankuivaimet) :evil:
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 :roll:
Vastaa Viestiin