Sitten siihen ongelmaan... että mikä vetari tilalle? Niinkin hurjia huhuja olen kuullu että nelikko vecusta kävis tuohon vetari..?
F20 vetari tärrää?
F20 vetari tärrää?
Mulla on sellanen aavistus etten ole yksin tän ongelman kans. Eli auto on GSi kadetti vm 88. Ongelma on tärräys joka tulee oikealle kaarettaessa ja vain silloin kun on veto päällä. Eli epäilen tuota vetaria/ jotain murrosta siellä.
Sitten siihen ongelmaan... että mikä vetari tilalle? Niinkin hurjia huhuja olen kuullu että nelikko vecusta kävis tuohon vetari..?
No kyllähän sinne varmasti voi lykätä tuon kaksosasen vetarin, missä on tuki siinä koneen kulmassa, ja täten lyhyet vetarit molemmilla puolilla.
Näitä versioita on ainakin vectra/calibra F20 lootalla.
Miulla on muuten hävinny nuo kiihytys mutkassa tärinät toviksi, kun vaihtaa alatukivarsien puslat. Tuntuvat vaan olevan aika heikkoja..
Näitä versioita on ainakin vectra/calibra F20 lootalla.
Miulla on muuten hävinny nuo kiihytys mutkassa tärinät toviksi, kun vaihtaa alatukivarsien puslat. Tuntuvat vaan olevan aika heikkoja..
Pihassa: f11 530d, Model 3 LR
Tallissa: Vectra 2000 16v 1990
Entisiä: vectra b v6, Astra gsi 16v, Calibra 16v, Calibra tbo 16v, Calibra 8v, Astra c18xe, vectra c20xe ja useampi muukin
Siis millainen tämä tuki on? Tarvinko operaatiossa muutako tuon vetarin vai?AksuPaksu kirjoitti:No kyllähän sinne varmasti voi lykätä tuon kaksosasen vetarin, missä on tuki siinä koneen kulmassa, ja täten lyhyet vetarit molemmilla puolilla.
Auttaisko tähän uretaanipuslat, vai alkaako auto tärinän sijasta sitten vetelemään järjettömästi..?AksuPaksu kirjoitti:Miulla on muuten hävinny nuo kiihytys mutkassa tärinät toviksi, kun vaihtaa alatukivarsien puslat. Tuntuvat vaan olevan aika heikkoja..
Siis se kaksiosainen vetari on sellanen, että laatikolta tukilaakerille on ihan suora akseli, ja sitten siitä tukilaakerilta on vasta sisempi murros, ja lyhyt vetoakseli pyörän napaan. Eli tarvii käsittääkseni sekä vetarin nivelineen, että tukilaakerin kannakkeineen.jt84 kirjoitti:Siis millainen tämä tuki on? Tarvinko operaatiossa muutako tuon vetarin vai?AksuPaksu kirjoitti:No kyllähän sinne varmasti voi lykätä tuon kaksosasen vetarin, missä on tuki siinä koneen kulmassa, ja täten lyhyet vetarit molemmilla puolilla.
Auttaisko tähän uretaanipuslat, vai alkaako auto tärinän sijasta sitten vetelemään järjettömästi..?AksuPaksu kirjoitti:Miulla on muuten hävinny nuo kiihytys mutkassa tärinät toviksi, kun vaihtaa alatukivarsien puslat. Tuntuvat vaan olevan aika heikkoja..
Mie en ole kokeillut uretaanipuslia, mutta pahemminhan sen pitäs vedellä löysällä kumipuslalla, kun ei kulmat pysy tarkkoina kun antavat periksi..
Pihassa: f11 530d, Model 3 LR
Tallissa: Vectra 2000 16v 1990
Entisiä: vectra b v6, Astra gsi 16v, Calibra 16v, Calibra tbo 16v, Calibra 8v, Astra c18xe, vectra c20xe ja useampi muukin