Vanteen oikasu!?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
kadett87
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kadett87 »

Eli paljon maksaa aluvanteen oikasu? noin..?!
Vectra Y26SE Sport
Saab Sport sedan 2.0t
Jolle
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jolle »

Mul maksoi noin 2v sitten 100 mummonmarkaa!Jos olis joutunu hitsaan ni 200mk,15"aluvanne oli kyseessä.
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

En tiedä sen kummemmin oikaisutekniikoista, mutta mulla oli joskus aluvanteessa pieni lommo/painauma ja rengasliikkeen hemmo otti kumivasaran käteen ja takoi hulluna hetken aikaa..ja lommo katosi. En tiedä kuinka "oikea" tapa tuo oli, mutta lommo kuitenkin hävisi..eikä maksanut mitään.
sammy13
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja sammy13 »

http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 4&forum=10

Tossa aikaisemmin käytyä keskustelua vanteiden oikaisusta. Mä käytin kaks kieroa Anteran vannetta Amrif Oy:ssä. Jälki oli todella siistiä ja toimivaa (=lue suoraa). Hinta tietysti riippuu siitä kuinka kierona vanne/vanteet on. Mulla hinnaksi tuli 60 €/vanne. Amriffin äijä sanoi, että aika toivottomistakin tapauksista saadaan vielä tehtyä toimiva vanne kunhan kyseessä on materiaaliltaan ja valultaan laadukas vanne. Mun käsittääkseni tuolla vanteet oikaistaan reilun lämmön kera. Hyvän palvelun lisäksi kaverit olivat ilman lisämaksua ja erikseen pyytämättä ehostaneet vanteiden ulkokehältä pienet kanttariosuman jäljet. Suosittelen.

<font size=-1>[ This Message was edited by: sammy13 on 2003-06-16 14:23 ]</font>
kadett87
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kadett87 »

Kiitoksia vastauksista! eiköhän näillä selvitä taas etiäppäi! :grin:
Vectra Y26SE Sport
Saab Sport sedan 2.0t
Vastaa Viestiin