GT_Veccu kirjoitti:Kuka on töissä SabriScanilla riksussa? Huomasin vaan tänään laitellun hopeanharmaan sedani G-Astran kyseisen firman pihassa, kun hain duuniauton pumppukärryt takas.
P.S. Astrassa oli iso clubin tarra takalasissa.
Minähän se
Selvä homma, täytyy pitää silmät auki ku seuraavan kerran tuo tai hakee tavaraa.
Tenox kirjoitti:Oliko Manta nelivaloin ja takavalojen välissä Irmscherin logo? Ei takaspoikkaa ja juuri maalatun näköinen. Aika hieno oli kyllä, itse bongasin moisen seitsemän jälkeen länsiporissa, kun olin töihin menossa.
Mantaanhan ei missään nimessä saa laittaa minkäänlaista spoileria!
Nelivaloista en tiedä kun oli parkissa ja tulin "takaa". En ole sata varma irmelin logosta, mutta muistaakseni ei ollut spoikkaa. Katseeni kiinnittyi merkkihavainnon jälkeen tohon nettiosotarraan... juu juu se tärkein
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tenox kirjoitti:Oliko Manta nelivaloin ja takavalojen välissä Irmscherin logo? Ei takaspoikkaa ja juuri maalatun näköinen. Aika hieno oli kyllä, itse bongasin moisen seitsemän jälkeen länsiporissa, kun olin töihin menossa.
Mantaanhan ei missään nimessä saa laittaa minkäänlaista spoileria!
Nelivaloista en tiedä kun oli parkissa ja tulin "takaa". En ole sata varma irmelin logosta, mutta muistaakseni ei ollut spoikkaa. Katseeni kiinnittyi merkkihavainnon jälkeen tohon nettiosotarraan... juu juu se tärkein
Siisti ja nätti musta (turbo?) a-veccu lähti lokomonkulmalta samoihin aikoihin moottoritielle, usein tullu nähtyä samainen kärry joko aamulla tai päivällä..
Tepi kirjoitti:Siisti ja nätti musta (turbo?) a-veccu lähti lokomonkulmalta samoihin aikoihin moottoritielle, usein tullu nähtyä samainen kärry joko aamulla tai päivällä..
Taitaa olla yhden metro-auton asentajan auto.
Volvo V60 D4 AWD - 19
Ex:Opel Insignia Country Tourer 2.0CDTI 4x4 A -16 ja lisäksi opeleita varmaan 20kpl.. vaan ei tule enää ainoatakaan.
Ford Fiesta 1.0T -21
Piikkiön kohilla tuli vastaan siisti musta b manta leveillä vanteilla. Piikkiöstä poispäin tullessa sitten farkku omega, B2 mallia, komeilla vanteilla ja tummilla laseilla
EDIT: Niin muistin vielä että keltanen b corsa tuli nähtyä lähikaupan pihassa littoisissa, ehkä ennenkin nähny...
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Tepi kirjoitti:Siisti ja nätti musta (turbo?) a-veccu lähti lokomonkulmalta samoihin aikoihin moottoritielle, usein tullu nähtyä samainen kärry joko aamulla tai päivällä..
Taitaa olla yhden metro-auton asentajan auto.
Joka on myös suht aktiivinen OCF:läinen... ja mieheltä löytyy vähän muutakin Opel-kalustoa kuin vain yksi turbo-Vectra... (kun niitäkin taitaa olla Mikolla pari kappaletta)