Astra f 92 hb sisäkattoverhokangas putoaa

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
djlaz
OCF Member
OCF Member

Astra f 92 hb sisäkattoverhokangas putoaa

Viesti Kirjoittaja djlaz »

Tuli täs korjattu pyyhkijän moottoria niin siinä samalla huomasin kuinka kattokangas on päässyt irtoaa pahvista vai mikä lie ollakaan etupenkkijen yläpuolelta ja takana joissakin kohin nyt olis tarkoitus ennenku alkaa tippuu niin alas että ei näe ajaa niin purkaa pois ja korjata luulen että lähtee hyvin herkästi koko kangas pois, suurimman osin.

milläs kiinnittää takaisin ottaen huomioon kesän helteet yms, mitään maalia yms mitä olen lukenut en rupee laittaa, lähinnä jotain tosi kätevää liimaa onko muita kohtalotovereita, kiitos etukäteen täs
I´ll be back :)

Opel Corsa E hatchback B10XFL vm 2015 turbolla
rip Astra G vm 2001 2000 Edition wagon X18XE1 palveli 10 vuotta
djlaz
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja djlaz »

eikö muita ole samaa kokennut ku minä? olis kiva saada kondikseen
I´ll be back :)

Opel Corsa E hatchback B10XFL vm 2015 turbolla
rip Astra G vm 2001 2000 Edition wagon X18XE1 palveli 10 vuotta
Uhtua
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Uhtua »

Kai siihen helpoin olisi metsästää terve pahvi, minullakin saattaa vielä semmoinen jossain olla mutta taitaa olla vähän välimatkaa.
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

tekstiililiimalla kiinni vain...
Uhtua
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Uhtua »

Joskus yhtä A-vectran pahvia yritin vastaavan takia liimata mutta ei siitä kyllä mitään siistiä saa. Se ulkokangas on aika ohutta ja menee vekeille ym. Katso ennemmin ehjä pahvi siihen lähialueilta, ei varmaan kyllä ihmeitä maksa.
satajet2
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja satajet2 »

Et oo yksin ongelman kanssa... itellä 91 astra ja kattohan sieltä kans silmille rönsyilee mutta en oo sen kummemmin jaksanut "ominaisuuteen" vielä puuttua että nuppineuloilla olen sen sinne pingottanut kiinni ettei nyt ihan kesken ajon vedä verhoo lasille :lollis:
jees
|-|ene
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja |-|ene »

Täällä on kanssa bingo! Calibran verhoilu tippu melkee kokonaa irti katosta ja aloin laittaa kokonaa uutta kangasto koska vanha kangas sen verron jo kärsinyt....
No viininpunaisen tekonahan siihen länttäsin ja hemmetin hyvä tuli vaikka itse sanoin mutta liimasin spray kontaktiliimalla -.- tuli irti 2päivän päästä.
No nyt on tehty uusiks ja on siellä wurtin liima+tiivistemassalla, niiteillä ja reunat vielä kiillon kontaktiliimalla. Nyt luulis kyllä pysyvän :D

http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... sc&start=0

Tuolla on eka sivulla vähän juttua ja pari kuvaa siitä ku ekan kerran sen tein toisesta kerrasta en oo vielä kerenny kuvia nettiin laittaa..
Vastaa Viestiin