vectra B ja ilmastointi

Keskustelua ilmastoinnista ja lämmistyslaitteistosta sekä niihen liittyvistä ongelmista.
Vastaa Viestiin
cb600
'Senator'
'Senator'

vectra B ja ilmastointi

Viesti Kirjoittaja cb600 »

Hyvää päivää kaikki asiasta kiinnostuneet. :lollis:
Ostin auton missä on ilmastointi, mut se ei toimi, aineet karkaa heti, mut vika on jo paikallistettu...
Vika on siis se murkula mikä on siinä kennon päässä (kuivain??) kuskin puolella ja siihen tulee kaks putkee, miten niitten putkien PITÄIS olla kiinni, mulla ne ei oo mitenkään kiinni, sieltä siis aineet karkaa harakoille.....??? :no: :no:
Jacce
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacce »

Ne putket tulee kiinni laipalla ja yhdella pultilla. Pultin vastakierteet ovat kuivaimessa. Pulttia kiristettäessä, laippa vetää ne molemmat putket kuivaimeen kiinni oikealle kohdalle.
ECU ja TCU Stage 1-3 ohjelmoinnit vespasta valtamerilaivaan.
040-7049099 J.Aspinen

ex-Corsa E 1.0T -17 Innovation B10XFL
ex-Astra G 2.0 Sport -00 X20XEV
ex-Astra G Coupe 2.0 Turbo -02 Z20LET
ex-Omega A 4.0 24V -91 C40SE
cb600
'Senator'
'Senator'

Semmosta kiinnitystä mä vähän aattelinkin, paikallisessa merkkiliikkeessä ei vaan oikein osattu neuvoo mua....
Käytännössä sielä tyrmättiin koko kiinnitys idea, sanoisinko että aika kehnoo toimintaa kyseiseltä ihmiseltä... :lol:
cb600
'Senator'
'Senator'

Nostetaanpa kissa taas pöydälle :lol:
Nyt toimii kylmäkone, siis kylmää tulee ja kuski hymyilee...
Mut asiaan, kuuluuko flektien lähtee heti päällä kun ilmastoinnin pistää päälle, mulla nimittäin tekee niin.
minkäänlaisia hyppy johtoja tai muita virityksiä en nähny sielä missään, jotain antureita kylläkin... :lollis:
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

cb600 kirjoitti: Mut asiaan, kuuluuko flektien lähtee heti päällä kun ilmastoinnin pistää päälle, mulla nimittäin tekee niin.
minkäänlaisia hyppy johtoja tai muita virityksiä en nähny sielä missään, jotain antureita kylläkin... :lollis:
Kyllä kuuluu lähteä flektien päälle.
Vastaa Viestiin