Mistä tuning osat Kadett E:hen?
Mistä tuning osat Kadett E:hen?
Yms osat.
En tiiä, onko oikee paikka tälle, mut tietoo tästä asiasta kiitos.
Voip laittaa ulkomaankielisiiki saitteja, mut mieluiten suomalaisia.
Ja jos on puskuria, helmaa, sisustan osia, vanteita yms kyseiseen kotteroon kaupan ni voip tarjota.
En tiiä, onko oikee paikka tälle, mut tietoo tästä asiasta kiitos.
Voip laittaa ulkomaankielisiiki saitteja, mut mieluiten suomalaisia.
Ja jos on puskuria, helmaa, sisustan osia, vanteita yms kyseiseen kotteroon kaupan ni voip tarjota.
Puolasta Tuning Zonelta ja suomeen noita palikoita tuo StreetTuningCar
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Dbilakselta saa ainakin jotain koneen osia.
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Täältä löytyisi läjä alkuperäisiä sisustanosia alat rakentamaan itse
Kaupasta ei taida hirveästi muuta sisustan osaa saada kuin yleismallisia osia esim. kepinpusseja ja polkimia....
Astra G
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=148951
itellä on jotain jäänyt tuonne pyörimään..
jms-racelook.de, lenktuning.com, duw.de, ebay.co.uk ja ebay.de, jmtech.fi, kyllähän nuita paikkoja löytyy..
tuningzone.pl <-- tilaa suoraan vaan tuolta, helppoa ja varmaa kaupankäyntiä, jos tavarat on in stock niin parinviikon sisään saapuvat kotiovellesi jo. Itse tuningzonelta 5 kertaa tilanneena, 7 kertaa ebayn kautta tilannut, lenktuningilta 3. Jmtechin kautta tuli jms-racelookin etulippa kadettiin..
projekteista löytyy kadett e frisco.. katos se
jos kiinnostaa, ei tosin itselläni enää.
itellä on jotain jäänyt tuonne pyörimään..
jms-racelook.de, lenktuning.com, duw.de, ebay.co.uk ja ebay.de, jmtech.fi, kyllähän nuita paikkoja löytyy..
tuningzone.pl <-- tilaa suoraan vaan tuolta, helppoa ja varmaa kaupankäyntiä, jos tavarat on in stock niin parinviikon sisään saapuvat kotiovellesi jo. Itse tuningzonelta 5 kertaa tilanneena, 7 kertaa ebayn kautta tilannut, lenktuningilta 3. Jmtechin kautta tuli jms-racelookin etulippa kadettiin..
projekteista löytyy kadett e frisco.. katos se
Vectra C Estate -07
onhan meillä oma trokari
vai miten sen nyt sanoisi.
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=120528
vai miten sen nyt sanoisi.
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=120528
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Pirautanpa hyvinki..Tonzaaa kirjoitti:Otappa puhelin käteen ja pirauta sinne.. Sillähän se selviää kaikkein parhaiten
Jos oikeen muistan tai oon ymmärtäny, ni tilisiirolla se onnistuu. 60e sieltä tais rahti olla mitä nyt foorumeilta oon lukenu.
No kato nyt tuotaki....
Opel Kadett B Fetival - 72
Opel Kadett B Fetival - 72
rahdin hinta tulee ihan siitä mitä tilaat, siellä on selvä hinnasto. Ocf:än alennuksen voipi saada myös jos sitä kysyy, tilisiirrolla onnistuu helposti kaupat.jone kirjoitti:Pirautanpa hyvinki..Tonzaaa kirjoitti:Otappa puhelin käteen ja pirauta sinne.. Sillähän se selviää kaikkein parhaiten
Jos oikeen muistan tai oon ymmärtäny, ni tilisiirolla se onnistuu. 60e sieltä tais rahti olla mitä nyt foorumeilta oon lukenu.Ei oikeen toi ulkomaan kieli taivu paitsi norjaan tulee joskus soiteltua Arabian posliinisella puhelimella..
Vectra C Estate -07