En tuosta puljusta tiedä, mutta tilasin Tuning2.de:stä oman säädettävän alusta ja sai vielä halvemalla, kun tuolta Rennsportilta.
Näyttäs tulevan Tigraankin halvemmaks ja toimitusaika on varmasti aivan sama, kun tuolta Rennsportilta tilais. http://www.tuning2.de/fahrwerk-details. ... baujahr%3D
Vakuutettu lähetys Suomeen maksoi 60€ ja homma toimi ainakin omalle osalle hienosti
Ostin tuolta Rennsportilta toukokuussa Supersportin alustan yhteen autoon jonka laitoin työkaverin pojalle kuntoon. Ihan meni niinkuin pitikin. Hinta oli sama kuin Saksassa.
Mukana olleiden pakettilappujen perusteella toimitus tuli suoraan Supersportilta, mikä viittas siihen että Rennsport on suoraan kimpassa valmistajan kanssa.
Valittin Suomeen rekisteröidyn myyjän, koska silloin on mahdollisten ongelmatilanteiden varalle laillinen turva. Halpojen alustojen kanssa tulee ongelmia aina joskus ja silloin katotaan kuka hoitaa asiat kuntoon.
Jos ostaa tavaran naapurimaasta, niin suomen kuluttajansuoja ei päde. Se on saksan laki, jota sovelletaan. Rikki mennyt kama pitää lähettää ensin omilla kuluilla saksaan. Sitten osat tulevat takaisin asiakkaan rahtikuluilla.
Mun kokemus on, että kannattaa osata saksaa hyvin jos meinaa hoitaa ongelmatilanteit sakujen kanssa. Kauppaa tehdään englanniksi, mutta kun alkaa tökkimään niin niiltä katoaa kielitaito justiinsa. Jos ei palvelu ei kelpaa niin sitten voi valittaa Saksan kuluttajavirastolle.
Tilasin kuukausi sitten alustan astraan tuolta. Homma toimi hyvin. Tavara tuli parin viikon kuluttua ja oli sovittua. TUV- paperit löytyy. Tuo voi olla, ettei noita Saksan poikia paljon kiinnosta yksittäisen Suomalaisen reklamaatio. Rennsportilta ainakin palvelivat ja neuvoivat asiassa. Kannattaa myös huomioida, että rennspotilla hinnoissa oli rahdit.
Mulla on pelkästään positiivisia kokemuksia. Rennsportilta en ole tilannut, mutta Varaosavarasto on käytännössä sama lafka ja hommat on toiminut aina mallikelpoisesti.
Erityisesti ilahdutti myyjän asiantuntemus kun osia tilailin. Tiedusteli tarkkaan, paitsi auton, myös sen mitä ihan tarkkaan ottaen olen etsimässä. Etuiskarit oli kerran vahingossa väärät, mutta sen syy oli tavaran toimittajassa, ei Varaosavarastossa. Reklamaatio toimi automaattisesti ilman mitään selittelyitä.
Eli ainakin luotettavuuden ja asiakaspalvelun suhteen uskallan suositella. Ja hinnat on mun mielestä ollu aika kohdallaan...
On ihan hyviä kokemuksia kyseisestä liikkeestä... oon useemman kerran tilaillu sieltäkin ja hyvin on aina homma pelannu ja aina oon saanu rahoilleni vastinetta... ei oo pahemmin tarvinnu ruveta miettiin että mitenköhän mää tän homman hoidan saksaks kun en osaa sanaakaan saksaa...