Lämmöt pomppii...missä vika!?
Lämmöt pomppii...missä vika!?
Mistä johtuu, kun lämmöt nousee (mittarin mukaan) vaikka kone ei keitä... nousee sataan tai jopa mittarin loppuun asti ja sitten tulee omia aikojaan alas... onko vika mittarissa tai anturissa... jos anturissa, niin missä anturi sijaitsee...!?!? 
-
ollin-opel
- 'Kadett'

- Moonwalker
- 'Admiral'

todella hienosti vastattu kysymykseen "konehuoneessa"
mikä on auton merkki? siitä vois saada jo vastauksia
mikä on auton merkki? siitä vois saada jo vastauksia
Opel Vectra A -89 2.0i
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... highlight=
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... highlight=
Mun vanhassa A-Vectrassa väsähtänyt anturi teki kans tollasta, kunnes lopulta ei enää viisari värähtänyt.
Uusi ei muistaakseni paljoa kustantanut.
Eihän sulla ole ilmaa siellä järjestelmässä? Sekin aiheuttaa lämpöjen sekoilua. (Termostaatti tai anturi melkovarmaan todennäköisempiä)
Eihän sulla ole ilmaa siellä järjestelmässä? Sekin aiheuttaa lämpöjen sekoilua. (Termostaatti tai anturi melkovarmaan todennäköisempiä)
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
+Suzuki GSX750F 1999
-
ollin-opel
- 'Kadett'

Re: Ilmaus...
Luulis olevan ilmaantunut itse jos pitkään ollut nesteet.voithan sitä esim lämppärin letkusta ilmata.kone käynnissä ja letkua raottaa ja valuttaa nestettä ja jos ilmaa tulee niin niin kauan että lakkaa.ellei sit vuotoa ja ei lakkaa ollenkaan.Teitkö termarille mitään?Janappa kirjoitti:Miten toi V6 ilmataan?
Re: Ilmaus...
Vika tais olla sittenki mittaris... ku koetaulun päälle kopauttaa, ni mittari palaa oikeeseen lämpötilaan...terokimmo kirjoitti:Luulis olevan ilmaantunut itse jos pitkään ollut nesteet.voithan sitä esim lämppärin letkusta ilmata.kone käynnissä ja letkua raottaa ja valuttaa nestettä ja jos ilmaa tulee niin niin kauan että lakkaa.ellei sit vuotoa ja ei lakkaa ollenkaan.Teitkö termarille mitään?Janappa kirjoitti:Miten toi V6 ilmataan?