Koitin searchilla etsiä mutta ei tuntunut tärppäävän, joskus olen kyllä muistaakseni sellaiset kuvat täällä foorumillakin nähnyt....Ei ehkä vaan osunut silmään nyt
Kytkimen paineasetelman lukitusklipsut
Kytkimen paineasetelman lukitusklipsut
Elikkäs oiskos jollain kuvia ko. lukitusklipsuista? Kun pitäisi alkaa kykinremppaa tekemään ja noitten klipsujen mitoista kun ei oikein ole hajua...
Koitin searchilla etsiä mutta ei tuntunut tärppäävän, joskus olen kyllä muistaakseni sellaiset kuvat täällä foorumillakin nähnyt....Ei ehkä vaan osunut silmään nyt

Ascona C 1.3i irmscher GLS -87, Ascona C 1.8E Sport -84, Ascona C 1.3 S -85, Ascona C 1.3 S -84, Kadett E 1.6 S -89, Omega A 2.0 GLS -90, Astra F 2.0 CD -92, Omega B 3.0 mv6 -95, Kadett E 2.0 GSI Bertone -93, Kadett E 1.8i -91, Kadett E 1.6 S -90
-
havericky
- 'Diplomat'

- Viesti:
Täällä oli muistaakseni http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?t=122090
Kiitoksia vastauksista! Täytyypä tehdä sitten u-profiilista tollaset, jollei sopivia satu tulemaan uuden paketin mukana.
Ascona C 1.3i irmscher GLS -87, Ascona C 1.8E Sport -84, Ascona C 1.3 S -85, Ascona C 1.3 S -84, Kadett E 1.6 S -89, Omega A 2.0 GLS -90, Astra F 2.0 CD -92, Omega B 3.0 mv6 -95, Kadett E 2.0 GSI Bertone -93, Kadett E 1.8i -91, Kadett E 1.6 S -90
Se väli minkä tarvii kasaan painettuna on 13 mm.(siis profiilin [ )takasin laittossa voi käyttää alustana vanhaa asetelmaa ni saa suorassa kaikki kerrallaan.ei sitä loveakaan tarvii tehdä kuhan huomioi sen mitassa niitin paksuuden.porallalla ihan pieni syvennys ni pysyy varmemmin.ei ainakaan mun mielestä kannata ostaa pakettia mikä on kasaan painettu ja klipsut paikallaan.ei oo kyllä osunu niitä klipsujakaan vielä yhessäkään mukana,mut eipä noita oo tullu ku muutama kymmenen laiteltua vielä.(ehkä en oo laatikkoa tarkistanu kunnolla).