kertokaan ihmiset jotka olette omegoita purkaneet että mikä mahtaa olla kuvassa oleva letku. törröttää niin kiltisti enkä löydä sille paikkaa vaikka kuinka olen etsinyt. kun letkuun puhaltaa niin ilma ei kulje ollenkaan ja takaisinpäin tulee aivan automaattiöljyn tuoksuinen aromi, jos tämä on jokin huohotin niin onko oikeasti niin ettei sille ole omaa paikkaa vaan tulee tohon imukannen päälle.
http://i152.photobucket.com/albums/s167 ... 0008-3.jpg
auto on siis mv6 vm.-99 automaatti
omituinen letku, mihin tämän tökkään ? kuva ja kaikkee
- sepse
- OCF Member 2023

Omegaa en ole tohtoroinut mutta mitä mulla on automaatteja ollut Rekord ,Ascona ,Kadett ja Vectroja niin noissa on huohotin letku ollut aika ohut (noin 8mm päältä) ja tullut laatikolta johtosarjan kanssa samassa nipussa tulipellille ylös ja siinä jonkun verran sivusuunnassa ja pää alaspäin / juurikin varmaan ettei öljy ruiskua ulos missään tilanteessa eikä esim moottorin pesussa mene vettä pesään .
Puuttuiskos tuosta kuvan letkusta kuitenkin tuo jatkoyhteys tulipellille vai onkos ne nykyisin toimivia huohottimia lyhkäselläkin letkulla.
Seppo
Puuttuiskos tuosta kuvan letkusta kuitenkin tuo jatkoyhteys tulipellille vai onkos ne nykyisin toimivia huohottimia lyhkäselläkin letkulla.
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 
On tuo automaattilaatikon huohotin letku, pari lootaa kun olen irti käyttänyt niin letku on ollut köytettynä johtonippuun mikä menee laatikkoon ja pää on suunnattu alaspäin eli se tekee lenkin.
sulla on tieten johtosarjoja tai loota käytetty pois ja tuo huohotin letku on jäänyt kiinnittämättä asennuksen yhteydessä. huohotin liitäntä on laatikon taka osassa.
tässä vielä kuva:
(siis tuo liitinnippa käppyrä mikä osoittaa eteenpäin)

sulla on tieten johtosarjoja tai loota käytetty pois ja tuo huohotin letku on jäänyt kiinnittämättä asennuksen yhteydessä. huohotin liitäntä on laatikon taka osassa.
tässä vielä kuva:
(siis tuo liitinnippa käppyrä mikä osoittaa eteenpäin)

VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella