Mitä mieltä OCF-kansa on rahtareiden teiden tukkimisesta?

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.

Eli mitä mieltä ollaan, saako ne tukkiat tiet?

Tiet vaan tukkoon
143
74%
Ei, neuvotelkoon pöydän ääressä
30
16%
No eipä kiinnosta
19
10%

Ääniä yhteensä: 192

jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarksi »

Äh, enpä taida jaksaa hakata päätä seinään ja alkaa väitteleen tuon kaverin kanssa... Toivottavasti en vain ikinä satu olemaan kaltaisesi jätkän kanssa samalla tieosuudella liikenteessä ettei tarvitse hidastella rekkojen perässä joiden kulkemista tuollaiset tyypit hankaloittavat turhaan. Lapsellista oman egon pönkittämistä ja turhaa vihanpitoa jos todellakin aiot loppuelämäsi rekkakuskeja tuolla tavalla kiusata. Kaikki vain sen takia että saat avata oman juhannuskaljasi pari tuntia myöhemmin kuin suunnittelit... :roll:
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:

www.puustikki.fi
MakeTku
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja MakeTku »

Iso-O kirjoitti: Tämä kaveri taitaa olla näitä "mennää ohi ihan joka paikassa koska vaan vaikkei mitään näkiskään" jotka on niitä yksiä sanonko mitä tuolla liikenteessä. En suosittele..
Yli puolimiljoona kilsaa autolla ilman ensimmäistäkään haaveria, joten olen varmaan niitä sanonko mitä tuolla liikenteessä :wink:

*koputtaa puuta*
Lekksi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Lekksi »

ja muistetaan se vielä että suomi elää pyörillä ja jos ne pysähtyy niin kaikki pysähtyy.. Kiitos niille rahtareille jokka jaksaa ja viittii hommia painaa kaikesta niskaan kaadetusta paskasta huolimatta! :worship: Kiitos että mulla on maitoo kaupassa ja rahaa tilillä, tomaatteja torilla ja kossua pakkasessa. Rattosaa ja rauhallista jussia kaikile :wink: 8)
10/2009 - ?? Vectra -06 2.2 farkku

06/2009 - 10/2009 Omega -00 3.0 farkku

07/2005 - 06/2009 Omega -00 2.2 sedan
Yarbba
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Yarbba »

MakeTku kirjoitti:
Iso-O kirjoitti: Tämä kaveri taitaa olla näitä "mennää ohi ihan joka paikassa koska vaan vaikkei mitään näkiskään" jotka on niitä yksiä sanonko mitä tuolla liikenteessä. En suosittele..
Yli puolimiljoona kilsaa autolla ilman ensimmäistäkään haaveria, joten olen varmaan niitä sanonko mitä tuolla liikenteessä :wink:

*koputtaa puuta*
Yleensä näillä sanoilla ylpeilevät ovat niitä jotka tietämättään aiheuyttavat tiellä helvetin monia onnettomuuksia tai vaaratilanteita. Joskin he ovat kovin usein vanhuksia ja MakeTku ei ymmärtääkseni ole vanhus, mutta kuitenkin.

Ja jos MakeTku:a helpottaa niin http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1546357
Beeascona
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Beeascona »

Jan K.
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jan K. »

Provotaan vielä...
MakeTku kirjoitti:
Kilomerien suhteen aloittelija. :lollis:
Täyden setin jälkeen niitä ei viitti edes laskea... Alkaa vaan kasvaan sarvi ottaan.
Ei, en se minä ollut...
Miro.Simounen
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Miro.Simounen »

Ite en ymmärrä sitä, että minkä takia yksityisautoilijoita pitää mennä kiusaamaan? Samassa veneessä nekin on. Tankkaa sitä samaa saatana kallista polttoainetta. Liikkumis kulut on kasvaa prosenteissa saman verran, kuin rekoillakin

Menkää perkele piirittämään eduskuntatalo, pressanlinna, kataisen koti/mökki jne, kultarantaa, jne jne.

Lakkaa perkele ajamasta kokonaan! Ei tarvi montaa viikkoa olla kuletusalan yrittäjien yhessä rintamassa niin alkaa ropisee. Jos tavara ei liiku niin alkaa olla tukalat olot jokapaikassa.
Vectra C GTS 2.0T "Stage-3"
NihNih
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja NihNih »

Mä en kyllä ihan täysin uskonutkaan, että nää oikeasti olisi lähteny pilaamaan ihmisten juhannusta..
Tyhjä arpa

V70
=Pasi=
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja =Pasi= »

NihNih kirjoitti:
Mä en kyllä ihan täysin uskonutkaan, että nää oikeasti olisi lähteny pilaamaan ihmisten juhannusta..
Niitä alkoi jännittää.. entäs jos tuleekin sanktioita.. :wink:
Viikon päästä sitten taas essolla uhotaan että "Oltaishan me uskallettu.. ja varmasti oltais pysäytetty koko eteläsuomi paikoilleen".. "Mutta ei sitten vaan tullu pysäytettyä".
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

=Pasi= kirjoitti:
NihNih kirjoitti:
Niitä alkoi jännittää.. entäs jos tuleekin sanktioita.. :wink:
Viikon päästä sitten taas essolla uhotaan että "Oltaishan me uskallettu.. ja varmasti oltais pysäytetty koko eteläsuomi paikoilleen".. "Mutta ei sitten vaan tullu pysäytettyä".
Kurahousuja :evil:

Oisivat nyt kunnolla oisoittaneet sitä mieltä perkele, eikä mitään perumisia.
Poliisi varautuu rekkaboikottiin
Pahimmillaan kortti hyllylle!
ttp://www.iltalehti.fi/uutiset/200806187816836_uu.shtml

NO entäpä jos se kuski vaikka ajaakin 2 kymppiä sen takia kun se luulee että onkin rekassa vikaa ja ajelee hissun kissun levikkeelle tarkistamaan sitä :wink: , saakos se sakot vai kortti hyllylle.

No entäpäs jos se epäilee että rekassa on vikaa, ja pöläyttää autonsa tien poskeen, koska ei viiti körötöllä lähimmäälle levikkeelle kun voi kortti lähteä sen takia ja liikenne hidastuu taas :wink:

NO mitäpä jos se kuski ajeleekin vaikka 80 alueella 7 kymppiä, voikos se saada sakot siitä vai lähteekö siltä kortti, laissahan ei ole määritelty alinopeutta.

Mutta koskeekos tuo hidastelu nyt pelkästään rekka kuskeja ? autoilijat voi hidastella normaaliin tapaan.

JOs nuo polliisit nyt kyttää vaann oita rekka kuskeja, niin ennättävätkö ne enään puhalluttamaan mahdollisia rttijuoppoja ?

Ps. muuten viina vero nousee taas yllättäen tänä vuonna, no olikos se mikän yllätys.
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Olis vaan tullut kunnon rähinät. :(

Mutta, jos joku osapuoli saatiin neuvottelupöytään jäi ase vielä käyttämättä. :)
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Iso-O
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Iso-O »

MakeTku kirjoitti:

*koputtaa puuta*
Onnittelen. Minua henkilökohtasesti käy kyrsimään se kun pitää sillä perhe toijotalla lähtee ohittamaan rekkaa joka kulkee satasen alueella sen ~85km/h. Ei siinä mitään mutta kun eihän se kiihdy sieltä kahdeksastakympimpistä sinne sataseen kun kuuraketti, siinä syntyy se vaaratilanne, kun sieltä tuleekin vastaan. :no:
Vectra 1.6 16v vm-98 käyttöritsa
Kadett 2.0gsi cabrio vm-90 "talvilevolla"
iso.kunkku
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja iso.kunkku »

No hyvä, että peruivat ton uhkauksensa. Mun puolesta saavat kyllä hiastella ens viikolla niin paljo ku lystäävät ja toivottavasti niin tekevätki, mutta juhannus olis ollu ihan väärä ajankohta....
HMS77
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja HMS77 »

NihNih kirjoitti:
Eihän niiden tarvii enää kun viesti meni perille kuten protesti-idean isä tuossa kertoili. Vittuilu, uhkailu ja katteettomat lupaukset, siinä järjestyksessä. :wink:
Ford Mondeo 1.8 STW
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

|777| kirjoitti:No hyvä, että peruivat ton uhkauksensa. Mun puolesta saavat kyllä hiastella ens viikolla niin paljo ku lystäävät ja toivottavasti niin tekevätki, mutta juhannus olis ollu ihan väärä ajankohta....
Eli paluu liikenne on parempi, kun kaikki ajaa hirveässä rapulassa kotia kohti jotta kerkeävät huilaamaan ennen maanantain työpäivää
Vastaa Viestiin