Ei taida olla... Mä luulen että tuo ECA ei ihan tälle kesälle valmistu Nii ja ECA taitaa olla b-koppanenkin vielä
JiiPee
juu pikku hönössä kun näitä lukee ei erota a eikä b kirjaimia tosiaan tuohon mitä ajoin takaa taitaa olla ensinnäkin tulossa tai oli ainakin vaiheessa b ascon keula?
Juuh jossain vaiheessa tuohon oli jotain Asconan osaa soviteltu. tulevaisuudessa onneksi taas Mantan osilla
turussa itäisellä-pitkälläkadulla 2 opel calibraa parkissa. toinen jaden vihreä
originel kunnossa ja toinen helmiäisvihreä takavalot muuttettu mut muuten originel kunnnossa klo 11.00
Omega a 3.0 24V
Kadett c coupe -76, Manta b -76, Rekord c ht coupe -68
Juhannuksen paluuliikenteessä Parikkalassa 6-tien poskessa oli hyytyneenä 50-luvun lopun tai 60-luvun alun matta musta Opel, oiskohan ollut Rekord kyseessä
marqus kirjoitti:Niin ja B-Na(?) ajeli vastaan 19.6 Hämeenkoskella kun olin tulossa kotiin päin
Mahtollisesti.
Tänään oli Jalkarannan S-marketin parkkiksella siistin oloinen punainen 3000 Omega pyöreillä kaarilla ja joillain lievillä huulivanteilla. Oli tarrat ja kaikki. Myös tummat takavalot.