erillis sarja 6 1/2"
Lasikuituboxit etujalkatilaan...itte oon just räveltämässä moisia..Itse asiassa nuo boksit tulee 6 1/2" midbassoille. Oon saanu ainakin astraan ovipaikoille asennettua 6 1/2" 2-tie kajarit alkuperäisten kajareiden asennuskehykseen, eli astrassa on ainakin kiinteästi kajarit kehyksessä kiinni, jonka joutui leikkaamaan irti. 6 1/2" kajarit mahtuu just kehyksen sisään..En muista miten vectrassa on toteutettu alkuperäiset kajaripaikat.
Näin tein itelle joskus:
Diskantit a-pilarin peitelevyihin. 6½ laitoin oveen alkuperäispaikalle siten että rikoin alkuperäisen "hifi" kaiuttimen niin pieniin paloihin että siitä sai kätevästi asennuskauluksen uudelle elementille.
Eli juuri niinkuin astra GSI yllä mainitsi. Vahvistin kaulusta pikkasen lasikuidulla ja vanerilla. Jos otat orkkiskaiuttimen käteen niin hokaat mitä tarkoitan. Oveen kun ei suoraan voi ruuvata kaiutinta kiinni kun asennusaukko on niin hämärän mallinen ja ikkuna/ovimekanismit ottais elementtiin kiinni... Kun elementti oli tukevasti ovessa kiinni niin vedin n 3-4mm bitumimaton (saa TKA:lta n22€ 1200x1000mm pala) oven pintaan heti ovipaneelin alle eli peitin kaikki ovessa olevat aukot yhtenäisellä bitumipalalla ja laitoin ovipaneelin takais kiinni. Bitumimatto auttaa resonansseihin, mutta ennenkaikkea basson tukevuuteen ja elementin takaa tuleva ääni ei pääse kumoamaan niin paljon bassoja kuin ilman bitumia. Konstit on monet, mutta tässä oma versioni. Nykyiseen autoon tein saman bitumitempun mutta asennuskauluksen tein päällekkäisistä vanereista ja oon soundiin sen verran tyytyväinen etten jaksa enää subbaria ruveta väsäämään.

Sen minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Hakola on 2003-06-15 22:37 ]</font>
Diskantit a-pilarin peitelevyihin. 6½ laitoin oveen alkuperäispaikalle siten että rikoin alkuperäisen "hifi" kaiuttimen niin pieniin paloihin että siitä sai kätevästi asennuskauluksen uudelle elementille.

Sen minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Hakola on 2003-06-15 22:37 ]</font>
-
veecuilija
- 'Admiral'

Tässä olis mun versio, se ei oo vielä valmis mut jotain sinnepäin...
http://loke.syh.fi/~TK02IT01/ovi.jpg
antakaa palautetta ihan vapaasti...
<font size=-1>[ This Message was edited by: I.M.o.M on 2003-06-16 17:18 ]</font>
http://loke.syh.fi/~TK02IT01/ovi.jpg
antakaa palautetta ihan vapaasti...
<font size=-1>[ This Message was edited by: I.M.o.M on 2003-06-16 17:18 ]</font>
HEI SINÄ JOKA VÄRRKÄSIT LASIKUIDUSTA! Ymmärtääkseni teit niitä Astraan sopiviksi!? Tee mullekkin samalla muotilla, jos tulee hyvät! Tietysti maksan jonkun nimellisen korvauksen, josta voidaan sopia erikseen! Onks sulla hatchback? Kai ne samat käy mun farmariin?! Laita vaik viesti 0400-456139
<font size=-1>[ This Message was edited by: wiquel on 2003-06-17 20:40 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: wiquel on 2003-06-17 20:40 ]</font>