juu kyl tää tästä pikkuhiljaa, pitää laittaa samalla asuntoa kuntoon niin se vähän haittaa auton laittoa, mut kyllä tää tästäTonzaaa kirjoitti:Komia on menopeli.
Jatka samaan malliin vaa, ni hyvä tuloo.
Vectra C GTS-03
sellasella parin millin teipillä on kiinni,eikä jää mitään jälkiä,korkeintaan joutuu vahalla vähän pyyhkäsee rajoja pois.otin ite kans signumista tossa tunti sitten pois.pasik77 kirjoitti:Kun otitmerkin pois takaa nii jäikö siihe paikattavat reijät vai oliko se ihan liimalla/tarralla?
Tarttis kans napata se pois jos lähtee ilman paikkausta.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
niinkuin jartsa sanoi niin oli ihan teipillä kiinni, lämmitin ensin merkkiä varovasti ja sitten otin sen pois ja loput liimat otin tarranpoistoaineella irti, sitten pesu ja seuraavana päivänä uudestaan pesu ja vahaus ni hyvä tuli.Jartsa kirjoitti:sellasella parin millin teipillä on kiinni,eikä jää mitään jälkiä,korkeintaan joutuu vahalla vähän pyyhkäsee rajoja pois.otin ite kans signumista tossa tunti sitten pois.pasik77 kirjoitti:Kun otitmerkin pois takaa nii jäikö siihe paikattavat reijät vai oliko se ihan liimalla/tarralla?
Tarttis kans napata se pois jos lähtee ilman paikkausta.
Audi A4 B8 3.0Tdi quattro -09, Peugeot 207 1,6 sport leather -07
juu b vekkulissa on reiät luukussa merkin takana mut ei ainakaa mun c vectrassa, tuskin muissakaan c malleissapasik77 kirjoitti:Se onkin sitte tuo vanhempi vectra mihkä jää ne reijät jos nyppää merkin pois. Oon molemmista purkanu takaa verhoilut joskus pois ja muistelin että joku merkki on kiinni läpi takapellistä mut se oli sitte tää b-vectra.
Kiitos tiedosta ja huomenna nypätää.
B1 vectrassa on reiät merkin takana,B2 vectrassa ei reikiä ole.k3kvuori kirjoitti:juu b vekkulissa on reiät luukussa merkin takana mut ei ainakaa mun c vectrassa, tuskin muissakaan c malleissapasik77 kirjoitti:Se onkin sitte tuo vanhempi vectra mihkä jää ne reijät jos nyppää merkin pois. Oon molemmista purkanu takaa verhoilut joskus pois ja muistelin että joku merkki on kiinni läpi takapellistä mut se oli sitte tää b-vectra.
Kiitos tiedosta ja huomenna nypätää.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
kyllä paljon on suunnitelmia, mut pikkuhiljaamarqus kirjoitti:No niin, sehän rupee olemaan kohta valmis, kunhan osat on kiinni
jossain vaiheessa olis tarkoitus sisusta laittaa uusiksi, jos vähä nahkaa ja alcantraa, noissa perkeleen Irmscherin kamoissa kestää vaan ikuisuus tulla
Ei kumminkaan liikaa rojua. Yksinkertainen on kaunista (= kallista) ainakin mulle tällä hetkelläk3kvuori kirjoitti:kyllä paljon on suunnitelmia, mut pikkuhiljaamarqus kirjoitti:No niin, sehän rupee olemaan kohta valmis, kunhan osat on kiinni![]()
jossain vaiheessa olis tarkoitus sisusta laittaa uusiksi, jos vähä nahkaa ja alcantraa, noissa perkeleen Irmscherin kamoissa kestää vaan ikuisuus tulla
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
Kyllä mulla oli 5-ovisessa.Jartsa kirjoitti:B1 vectrassa on reiät merkin takana,B2 vectrassa ei reikiä ole.
Asiaan...siisti vectra, mutta putkisto on jälkiasenteisen näköinen mutta kai se vähän paranee kun saat siihen muovin ympärille.
Kaikkia on mahdoton miellyttää, mutta itselleni toimii paremmin stock asennukset, joista ei heti erota onko tehtaalaiset vai ei. Tosin samaan hengenvetoon voi todeta että tuollaisen C-vectra OPC:n putket vasta ovatkin biltemalaisen näköiset...että se siitä stockkien siisteydestä
Tsemppiä tunailuihin
E39 M5
[url=http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewtopic.php?t=119774]
[url=http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewtopic.php?t=119774]