Vectra A V6 on itse asiassa aika harvinainen malli (ei vissiin kelvannut ostajille aikoinaan uutena?) ja niitä on tehty vain 10 068 kpl 1993-1995 vuosina. Calibra V6:sta on tehty samaa luokaa, hieman enemmän 12 015 kpl, mutta se johtuu vain siitä, että sitä tehtiin 1993-1997 eli Vectra A V6:sia tehtiin enemmän per vuosimalli kuin vastaavia Calibroita. Lienee joku näköharha se Calibroiden yleisyys tai sitten vain se, että Vectroja on niin paljon että niitä ei edes Vectra-fanit huomaa...
Maahantuontilukemia ei minulla Vectran V6:sta ole erikseen, vain kokonaismääriä per vuosimalli ja nekin on nyt jossain hukassa...

(lue: varastoituna työpaikalla muuttolaatikon pohjalla, pitäisi ne skannata koneelle varmaan joskus) Mutta Vectrojen määrä on moninkertainen Calibrojen määrään verrattuna kaikki mallit mukaanlukien, sekä suomiautot ja jälkituodut yhteenlaskien.
Opel Calibran kokonaisvalmistusmäärä on 238 647 kpl (+Vauxhallit ja Holdenit päälle) ja Suomessa niitä on n. 1500 kpl, kun Vectra A:ta on tehty parisen miljoonaa kappaletta, tarkka määrä 1 975 579 kpl (+Vauxhallit ja Chevroletit päälle) että jonkinlainen optinen harha on tosiaan kyseessä... Suomeen Vectra A:ta tuotiin useita tuhansia vuodessa uusinakin. Eli jokaista Vectra A:n vuosimallia on erikseen Suomessa enemmän kuin Calibran kaikkia vuosimalleja yhteensä, jos niinkuin tilastoja lasketaan.
Tässä pidän itseäni suhteellisen puolueettomana sekä Vectra A:n että Calibran omistajana... Toki esimerkiksi oma Vectra GT 16V CC on Suomessa paljon harvinaisempi kuin Calibra Turbo 4x4, mutta se johtuu lähinnä vain siitä että kukaan ei tuollaisia ole ollut kiinnostunut jälkituomaan... ja että koko GT 16V CC-malli jäi Suomessa aika harvinaiseksi malliksi alunperinkin, silti GT-Vectrojakin on tehty lähes 150000 kpl... (mukana myös sedanit ja 8V:t).
Omega B:n valmistusmääriä ei ole minulla tiedossa kun nuo minulla olevat Opelien valmistusmäärätiedot ovat vuodelta 2000 ja Omega B:tä tehtiin vielä tuolloin niin kokonaismäärät eivät tuolloin olleet vielä tiedossa ja siksi puuttuvat.