Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Undertaker kirjoitti:No aika arvontaa lähteä vaihtamaan kytkintä tuon kummempaa selvittämättä. Ettei vaan oo pakoputki tukossa?
Myös vialliset tulpat/tulpanjohdot voi rasituksessa tulla esille. Mutta tällöin se ehkä ennemminkin nykisi kuin vain "booaisi".
Hmm...pitääpä selvitellä olisko tuo keskivaimennin tukossa. Taka-änkkäri vaihdettiin vähän aikaa sitten, kun oli tavarat irti sieltä.
Voiskos ilmamäärämittari vittuilla tuolleesa? tosin ei vikakoodia polta...
edittiä: Eilen huomasin pientä nykimisen poikasta. Tosin autolla ei ollut pariin päivään ajettu, niin liekkö vaikuttaa. Mutta kumminkin nyki ihan huomattavasti. Mutta sitten kun kakkosella käytti kierrokset punarajalla niin loppu kun kone lämpes
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Undertaker kirjoitti:No aika arvontaa lähteä vaihtamaan kytkintä tuon kummempaa selvittämättä. Ettei vaan oo pakoputki tukossa?
Myös vialliset tulpat/tulpanjohdot voi rasituksessa tulla esille. Mutta tällöin se ehkä ennemminkin nykisi kuin vain "booaisi".
Hmm...pitääpä selvitellä olisko tuo keskivaimennin tukossa. Taka-änkkäri vaihdettiin vähän aikaa sitten, kun oli tavarat irti sieltä.
Voiskos ilmamäärämittari vittuilla tuolleesa? tosin ei vikakoodia polta...
edittiä: Eilen huomasin pientä nykimisen poikasta. Tosin autolla ei ollut pariin päivään ajettu, niin liekkö vaikuttaa. Mutta kumminkin nyki ihan huomattavasti. Mutta sitten kun kakkosella käytti kierrokset punarajalla niin loppu kun kone lämpes
Pokkana vain putki poikki pakosarjan jälkeen ja käyt ajamassa. Kato toimiiko paremmin. Jos toimii niin putki vaihtoon.
no vaihda mitä haluat mutta mulla oli täysin samat oireet ja vaihdoin kaikki anturit johdot tulpat massamittarin ym ym ym ja paloi rahaa varmaan tonni ja vika oli kytkimessä. mulla maksoi sach vaihdettuna 300e
voi vika tietysti putkessakin olla. itse laitoin katin kiinni katsastuksen ajaksi ja auto oli täysin mopo ja katti oli täysin uusi. koneena nykyään kylläkin c20let ,mutta tuo kytkin homma oli xe:n aikaan
Opel Calibra C20LET FWD ------------ c20xe --> c20let (valmis)