manuaaliin ei taida olla enää paluuta...
Nykyään mennään siis easytronicilla. On se kieltämättä vähän kökkö mv6:sen automaattiin verrattuna, mut eipähän tarvi vaihteita arpoa
Nyt olen päässyt automaagin makuun , eikä todennäköisesti tule enää manuaalivaihteista autoa käyttöautoksi. Tietty jos tulee joku ratavessa hommattua , niin se tarvii ottaa manuaalina.
manuaali on mun valinta. Vaikkakin tomaatti lootasella autolla onkin miellyttävä ajella, aikoinaan oli 740 automaatti volvo pari kuukautta ajossa, silloin ajattelin jot en halua enää kovalla askilla autoa. Kuiteskin automaatti on mummoja varten
Nuoren kundina aina ihmettelin minkä takia kaikki "vanhat" tykkää/kehuu automaattia. Nyt kai olen itse "se vanha" ketä kehuu ja tykkää automaattivaihteistoa.
Itsellä löytyy kyllä molemmat, työmatka autossa manuaali ja perheen autossa siis tuo automaatti.
Kun aloin puhua kotona että seuraavaan autoon tulee automaattilaatikko ei ollut vaimon ajatukset samoilla linjoilla, ei kuulemma tykkää ajaa tomaatilla jne.
Kävikin ilmi ettei hän ollut edes ajanut ko. laatikolla varustettua autoa. Kyllähän tuo tuntuu tykkäävän siitä nyt...
PeteA kirjoitti:Nyt olen päässyt automaagin makuun , eikä todennäköisesti tule enää manuaalivaihteista autoa käyttöautoksi. Tietty jos tulee joku ratavessa hommattua , niin se tarvii ottaa manuaalina.
Yhdyn tähän kommenttiin. Joskus joutuu veivaamaan anopin manuaali pösöllä nii onhan se aika rassaavaa miehelle muutenkin...