vaihtaa koko pohja... jos tekee pienistä paloista, ruostuu jonkin ajan kuluttua taas saumojen vierestä.
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Kyllähän peltiosia saa ihan varaosaliikkeistäkin, mutta noin vanhaan autoon en sitten tiedä...
Ei nillä peltipaloilla mitenkään pahat hinnat ole, jos lokasuoja maksaa parisataa vanhaa oravannahkaa, ei luulisi kontinpohjan maksavan ainakaan paljoa sitä enempää......
mulle myös hutlarin korjaus vinkkejä...
No kaks palkkia tossa, mulla on vääntynyt molemmat... (perä edellä metsään... )
Mitä niille kannattaa tehdä, vetää poikki ja hitsata toisesta autosta jatkoa, vai miten??
entä onko coupessa ja sedanissa samanlainen perseen taka osa?? sivut ainakin on erinlaiset...
Mä olen suunnitellut tekeväni takaloodan pienistä paloista, ei ne mihinkään lähde ruostumaan... (ainakaan hiekkapuhalluksen ja maalauksen jälkeen) tekee vaan sopivan palasen ja hitsaa sopivan isoilla virroilla läpi, ei mitään heppailua...
Jos mitään auttaa, löytyy ainakin Motonetistä varapyöräkaukalo valmiina hintaan 22.54 €.
Auton mallista ei mainita muuta kuin että ei käy City-malliin. Mut ehkä sit edes Coupeen?
Lienee kuitenkin mallia palkkien väli eli ei yllä sinne palkin toiselle puolelle lainkaan. Tarkemmin en osaa sanoa kun ei noista vanhemmista Kadeteista ole kokemuksia muuta kuin kyydissä olo
Ei olis ainakaan hinnalla pilattu?
<font size=-1>[ This Message was edited by: kruger on 2003-06-20 16:16 ]</font>
Joo no toi palkkien välihän tossa pahin onkin. Ton oikeen puolen palkin toisella puolella olevan kolon oon ajatellu korjata ihan suoralla pellillä, sillä ei sielä oo minkäänlaisia kuvioita.
Joo pitää kattoa et mistä tekis. oon alustavasti suunnitellu tekeväni 1,5mm paksuisesta pellistä ku sitä on jäänyt aikalailla ylitte velipojan Mini projektista niin ei tarvis ostaa niin paljoa lisää. Mutta kattoo ny ku saa noi vanhat ruosteiset palat pois.
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)