Wannabecalibra kirjoitti:Ainoat teot olivat työterveyslääkärillä käynnit ja nappien kanssa sekoilu (siis en tarkoittanut Jaa/Ei nappeja)...
Mä rakastan sua!

Ajattelin juuri samaa. Siellä vaaditaan jotain ihan älytöntä siveellisyyttä. Mutta kun tänne tulee, niin alkaa tilastot raksuttaa.Savolainen kirjoitti:
- Islamilaisessa maassa on oltava maassa maan tavalla. Tällaiset asiat pitäisi ehdottomasti huomioida. Siksi nettisivuillamme onkin tarkat tiedot eri maiden käytösetiketeistä.
**
Pitäisikö johonkin Suomen ulkomaalaisviraston sivulle laittaa käytösetiketti myös, miten suomessa tulee käyttäytyä, jos tänne pakolaiseksi tulee?
On se hyvä että muutkin maat ovat näin suvaitsevaisia ulkomaalaisia kohtaan ettei aina suomessa vaan... Mä olen ainakin niin suvaitsevainen kaveri näissä asioissa et mä en taida täällä yleisesti edes kuuluttaa mitä irakissa ja sen lähimaissa olis käyny jos mä olisin amoriikan presidenttismiäs...Savolainen kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=1480627
Suomalaisnaisen lomamatka muuttui painajaiseksi, kun viranomaiset puuttuivat pusujen vaihteluun Dubain kadulla.
Dubaissa noudatetaan islamilaista sharia-lakia, joka tunnetaan hyvin tiukkana.
Nainen asetettiin tapauksen jälkeen matkustuskieltoon, jolloin hänen tuli oleskella maassa tällä viikolla järjestettyyn oikeudenkäyntiin asti.
Silloin hänet tuomittiin epäsiveellisestä käytöksestä noin 190 euron sakkoihin. Lisäksi hän sai maastakarkoitus tuomion, jonka täytäntöönpanoa hän joutui odottamaan dubailaisessa vankilassa muutaman päivän ajan.
Ulkoasianviraston hallinnollinen ulkoasiansihteeri Seppo Taurén kertoo kuulleensa 16.12. tapahtuneesta tapauksesta heti joulukuussa.
- Asianomainen nuori nainen oli yhteydessä suurlähetystöön. Sen jälkeen edustosto on seurannut tilannetta paikan päällä, Taurén kertoo.
Nyt nainen on jo Suomessa tai ainakin matkalla tännne, Taurén kertoi IS:lle perjantaina.
Taurénin mukaan vastaavanlaiset tapaukset ovat hyvin harvinaisia.
- Islamilaisessa maassa on oltava maassa maan tavalla. Tällaiset asiat pitäisi ehdottomasti huomioida. Siksi nettisivuillamme onkin tarkat tiedot eri maiden käytösetiketeistä.
**
Pitäisikö johonkin Suomen ulkomaalaisviraston sivulle laittaa käytösetiketti myös, miten suomessa tulee käyttäytyä, jos tänne pakolaiseksi tulee?