multa taitaa jäädä väliin,rupes tekemään outoja sammumis temppuja astra,huikalla lähtee käyntiin,muuten ei,eilen kun vedin paineilmaa bensaletkuihin rupes toimii,ja tänää taas samatemppu,nyt se seisoo tienlaidas ...suodattimet oon vaihtan...jos sen saa toimii niin tulossa ollaan.
mehtojarvi kirjoitti:multa taitaa jäädä väliin,rupes tekemään outoja sammumis temppuja astra,huikalla lähtee käyntiin,muuten ei,eilen kun vedin paineilmaa bensaletkuihin rupes toimii,ja tänää taas samatemppu,nyt se seisoo tienlaidas ...suodattimet oon vaihtan...jos sen saa toimii niin tulossa ollaan.
voihan pillu..
Iso-O kirjoitti:kyllä mä ainkin ajattelin tulla jos ei sada niin carpioletillä jos sataa niin sitte veeralla
pitää ite lähtä kohta hieman siistiin autoa että kehtaa tulla paikalle.. lintu oli yöllä tehny PIKKU kepposet..
no ei se sitten oikein nappiin menny ....pitäskö ottaa uusiks,jos vaikka ilmottais tonne kotka/hamina puolelle jos olisi kiinnostusta sieltä päin tulla kanssa.
mehtojarvi kirjoitti:no ei se sitten oikein nappiin menny ....pitäskö ottaa uusiks,jos vaikka ilmottais tonne kotka/hamina puolelle jos olisi kiinnostusta sieltä päin tulla kanssa.
mehtojarvi kirjoitti:no ei se sitten oikein nappiin menny ....pitäskö ottaa uusiks,jos vaikka ilmottais tonne kotka/hamina puolelle jos olisi kiinnostusta sieltä päin tulla kanssa.
jep. tai sit pudotetaan sinne niiten huudeille :D
Mikä meno?
vectra hyörii kyl kaupungil harva se päivä.. ja monia muita ooppeleita.. en vaa tiedä kuka on kenenki biili. !?!
Vekku-A:n tunnistaa V6 logosta ja metalli"sinisestä" maalista. renkaita voi tulla potkiskeleen jos kaupungil näkyy, profiili tosin 40mm et ei mieluusti vanteisiin
-pari päivää vasta pyöriny oikasun jäljiltä alla..
No tuo tuossa alhaalla se olen mä.
Ei toi viel ainakaan ole hukkunu kaupan pihaan, et kai sen aika helposti tunnistaa.
Voi tulla potkimaan, siis niitä kumeja
Täällähän lähtee keskustelu aivan käsistä
Juu multa löytyy yks kone pihalta, kiinni viel vectrassa. Puutuu laturia ja virranjakajaa mut tallessa jos tarviat. Kun tuli otettua irti jos tarvii kadetissa.