Olen hämmästellyt miten iso tavaratila vanhassa Opelissani on. Mitään tarkkaa tietoa litroissa sen koosta minulla ei kuitenkaan ole enkä sitä mistään ole löytänyt. Olisiko jollain muulla tietoa kuinka iso tavaratila on litroissa?
Tuntuu siltä, että monessa nykyautossakaan ei näin suurta tavaratilaa ole.
Marko
Opel Kadetin (vm.1989) 1.6 sedanin tavaratilan tilavuus
Eikö kukaan todellakaan tiedä mikä on tavarasäiliön tilavuus litroissa?
On 2003-06-17 15:27, markot wrote:
Olen hämmästellyt miten iso tavaratila vanhassa Opelissani on. Mitään tarkkaa tietoa litroissa sen koosta minulla ei kuitenkaan ole enkä sitä mistään ole löytänyt. Olisiko jollain muulla tietoa kuinka iso tavaratila on litroissa?
Kiitos vastauksesta. Tänään löysin saman tiedon myös vanhasta Tekniikan maailman koeajoartikkelista. Olen tässä miettinyt auton vaihtoa uudempaan ja aika vaikeaa alkaa olla löytää yhtä isoa takapaksia kuin Kadetissa. Lastenvaunuja tarvitsevassa perheessä tuo tilavuus on merkittävä asia.
Löytyisiköhän mistään eri automallien tavaratilojen tilavuuksia? Farmareissa varmaan nuo tilavuudet ovat sitten omaa luokkaansa.
Löytyisiköhän mistään eri automallien tavaratilojen tilavuuksia? Farmareissa varmaan nuo tilavuudet ovat sitten omaa luokkaansa.
Ei ne farmareiden takakonttien tilavuudet mielestäni niin merkittävän paljon isompia ole (vertaa auton pituus). Ainoastaan tavaratilan korkeus on huomattavasti suurempi verrattuna esim. sedaniin. Tietenkin pitää olla vaikkapa koiraverkko tai vastaava, että kannattaa lastata farmarin tavaratila aivan kattoa myöten täyteen...!