National Performance kytkimet/ kytkin ahdettuun 20NE

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Jäksteri
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jäksteri »

ja paljonko sä meinasit laittaa sinne painetta? joku 3.5bar??? mulla ei ollu ainaka mitää ongelmaa 8v sintteri levyn ja 16v vakio asetelman kanssa viä 1.0bar ahdoilla..
Hevov vittua 24/7
Amatöörit tasentaa.
GSi+to4
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja GSi+to4 »

Jäksteri kirjoitti: mulla ei ollu ainaka mitää ongelmaa 8v sintteri levyn ja 16v vakio asetelman kanssa viä 1.0bar ahdoilla..
Jos tuossa aiemmin puhuttiin VAKIO MASSAlevystä niinkuin minä ymmärsin...
Paljos tollanen 16V vakio astelma ja levy kestää tuota tehoo?
Joutuu nyt varmaan tyytyä siihen 16V vakio settiin
330nm kestää vakio asetelma tehtaan mukaan.. et kilon saa laittaa painetta huoletta 8v levyllä ja 16v asetelmalla..
nou herne :lollis:
Jäksteri
'Senator'
'Senator'

laitat sen 8v massalevyn sinne ja 16v asetelman niin saat kaikista halvimman pitävän kytkimen..
Hevov vittua 24/7
Amatöörit tasentaa.
Peanuts
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Peanuts »

No vauhtipyörä mulla on jo sorvattu tolle 16V levylle et ne 8V levyt voi nyt ainaki jättää sivuun. Jossain vaiheessa tuli kyllä kateltua noita moposportin jousitettuja sinttereitä ton 16V asetelman kaveriks. Aika paljon kyllä tulee kaupunkiajoo olemaan tolla koneella, että vähän epäilyttää se sintteri.

Niin ja kun joku niistä paineista puhu, niin tuskin paljoa yli 1bar ajellaan, joku about 200-220hp tähtäimessä. Jos tehonälkä kasvaa niin sit pitää odottaa että saa vähän haalittua rahaa kasaan ja vaihtuu ajokkikin :D
Jäksteri
'Senator'
'Senator'

no kannattaako sit hommata mitään muuta kun 16v vakio kytkin? ja ei mitään jos se tehonälkä kasvaa vaan KUN se kasvaa 8)
Hevov vittua 24/7
Amatöörit tasentaa.
Peanuts
'Senator'
'Senator'

toivottavasti ei kasva ihan vähään aikaan, opiskelu syö jo kiitettävästi tuota rahaa :D nuo LUK:n kytkimet varmaan ihan toimivia vermeitä, jos nyt vakkari romut hommaa niin vois tollasta harkita...
Peanuts
'Senator'
'Senator'

Noniin, tilasin nyt sit tollasen 16V moottorin Sachsin setin paikallisen varaosaliikkeen kautta. Josko tolla nyt alkuun pääsis :)
Vastaa Viestiin