Calibraan madallusta...

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
|-|ene
'Admiral'
'Admiral'

Calibraan madallusta...

Viesti Kirjoittaja |-|ene »

Juu elikkä pitäs calibraa saaha vähän kenttään ja on siis riegerin etupuskin ja joku lasikuitu takapuskin ja 17" 215/40.
Oon aatellu että tommone 40/30, 40/35 ois iha hyvä satsi tohon ei vielä tuu liiaks ongelmia tommosen setin kanssa?
Joo ja tosiaanhan tästä aiheesta haulla löyty paljonki juttua mutta tahtoivat kaikki vaan olla niin vanhoja että mitkään linkit ja kuvat eivät toimineet :/
Ongelma on siis se etten taho löytää mistään halpoja 40/30 jousisatseja?
Toki tietty koko alustasarjan voisin laittaa jos jostakin huokea semmoinen löytyy. (huokea n.300e)

Että vinkkejä kehiin mistä noita vois löytyä :D
-(z)-
J.S.T
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja J.S.T »

|-|ene
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja |-|ene »

J.S.T kirjoitti:Miten ois tuommonen sarja? http://www.tuningstudio.fi/portal/tuott ... &section=c
Juu kiitoksia tästä tuo vaikuttas iha asialliselta setiltä :P Onko kellään omakohtasia kokemuksia tästä sarjasta? 8)
opel tuner
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja opel tuner »

|-|ene kirjoitti:
J.S.T kirjoitti:Miten ois tuommonen sarja? http://www.tuningstudio.fi/portal/tuott ... &section=c
Juu kiitoksia tästä tuo vaikuttas iha asialliselta setiltä :P Onko kellään omakohtasia kokemuksia tästä sarjasta? 8)
Systerin kalikassa on noi iskarit, kohtuu jämäkät ovat ja hinta/laatusuhde kohdillaan. Mutta itellä taas konin jäykkyyssäädettävät niin niillä on parempi tuntuma tiehen. Mutta ihan hyviä iskareita nuo ovat, suosittelen.
BigMug
'Agila'

Re: Calibraan madallusta...

Viesti Kirjoittaja BigMug »

Hommasin mun 91-malliseen A-Veccuun Supersportin korkeussäädettävän alustan tuolta: www.rennsport-technik.fi

Tuotetta ei ollu kaupassa, mutta sellaista tarjottiin kun soitin firmaan ja kun juteltiin vaihtoehdoista, niin mulle tarjottiin tällaista vaihtoehtoa. Paketti sisälsi eteen kierreholkit, jotka hitsasin itse paikalleen. Ensin sahasin tolpat poikki jousilautasen alta ja sitten laitettiin faijan kanssa holkki hitsaamalla paikalleen. Ei ollu iso homma.

Ihan toimiva paketti, eikä ollut korkeussäädettäväksi kallis. Makso 645 euroa. Etupäähän tuli 30 mm säätöalue ja taakse 45 mm kiinteä madallus. Ainakin mulle tuli riittävästi säätöä ja auton saa aika alas.
ChiEf
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Re: Calibraan madallusta...

Viesti Kirjoittaja ChiEf »

^Katteet kohillaan, Saksasta saa samaa sarjaa alle 400€....
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Vastaa Viestiin