No on täällä sitten sentään 244 viisasta rekisteröitynyttä käyttäjää.Lurttinen kirjoitti:Miten helvetissä mää oon päätynyt tällaisen foorumin ylläpitäjäksi, jossa 99% rekisteröityneistä käyttäjistä on idiootteja?![]()
Taistelukenttä
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
No sehän on suoraan oletettavissa että korkeintaa hitsaat jollain ydintäytelangalla varustetulla halppismigillä kun ei pulloa ole ollut varaa hommata ja hitsauksen metrimäärä pienenee korkeintaa asconan takajousien yläpäiden räkimiseen.Killroy kirjoitti:Ja kuka puhui pelkästä mig hitsauksesta? Vaikeuksia luetun ymmärtämisessä....?
Missä sää oot oikein ollu mua vakoilemassa... vai onko saatana joukossamme vasikka... Tunnustakaa!!!!Woody kirjoitti:No sehän on suoraan oletettavissa että korkeintaa hitsaat jollain ydintäytelangalla varustetulla halppismigillä kun ei pulloa ole ollut varaa hommata ja hitsauksen metrimäärä pienenee korkeintaa asconan takajousien yläpäiden räkimiseen.Killroy kirjoitti:Ja kuka puhui pelkästä mig hitsauksesta? Vaikeuksia luetun ymmärtämisessä....?
Mut silti olit vielä vähä väärässä... Se kone on valovirta puikko masiina...
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
HÄHÄÄÄHÄKillroy kirjoitti:Missä sää oot oikein ollu mua vakoilemassa... vai onko saatana joukossamme vasikka... Tunnustakaa!!!!Woody kirjoitti:No sehän on suoraan oletettavissa että korkeintaa hitsaat jollain ydintäytelangalla varustetulla halppismigillä kun ei pulloa ole ollut varaa hommata ja hitsauksen metrimäärä pienenee korkeintaa asconan takajousien yläpäiden räkimiseen.Killroy kirjoitti:Ja kuka puhui pelkästä mig hitsauksesta? Vaikeuksia luetun ymmärtämisessä....?
Mut silti olit vielä vähä väärässä... Se kone on valovirta puikko masiina...
WoimaWirta MIG KAASULLA JA WoimaWirta TIGGI.
onhan niillä tullu hitsaskeltua
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
-
Johnny Rageous
- OCF Member 2017
Te ootte kaikki dorkat väärässä.. Kaikki yli kolmekymppiset lapset ovat vaan Naiiveja.. ehhehhee, pölöt!
naiivi [naivi t. na'iivi] lapsenomainen, yksinkertainen Sanaa käytetään lapselliseksi koetusta käyttäytymisestä tai ajattelusta etenkin silloin, kun asianomainen on aikuinen. Sanan sävy on etupäässä väheksyvä mutta voi joskus olla myönteinenkin, lapsenomaiseen vilpittömyyteen ja välittömyyteen viittaava.
naiivi [naivi t. na'iivi] lapsenomainen, yksinkertainen Sanaa käytetään lapselliseksi koetusta käyttäytymisestä tai ajattelusta etenkin silloin, kun asianomainen on aikuinen. Sanan sävy on etupäässä väheksyvä mutta voi joskus olla myönteinenkin, lapsenomaiseen vilpittömyyteen ja välittömyyteen viittaava.
Omega Y22XEV ´00, Lisäksi romuja..

- Ooppelijanne
- 'Senator'

- Viesti:
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

No työntele sinä niitä rotteloitas järveen ja kävele sinne kämäseen qstokkiis...djsacce kirjoitti:Työntäkää ne auton romut vaikka järveen, vetäkää känni päälle ja festareille a'la Qstock!
(idiootin vaihtoehto)
Jos et itse älynnyt niin autolla vois ajaa sinne festaripaikalle ja vetää sitte ne tajuttomat koomat
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER