Mistä vecculista akseli kadettiin..
Mistä vecculista akseli kadettiin..
Mistä vectrasta levyjarru taka-aksula kadettiin.. 2000..? 
No kato nyt tuotaki....
Opel Kadett B Fetival - 72
-
powerofopel
- 'Diplomat'

joo kaikki vecut missä on yhdystuki akseli...
itse laitoin -89 20ne vecusta, käsijarrun kanssa tossa oli hieman tekemistä: vectran vaijerit ei käy kahvalle, laitoin gsi kadetin vaijerit jotka ei käy taas vecun akseliin, hitsasin kadetin akselista osat vectran akseliin. jarru toimii hienosti mutta hankaa takajouseen aavistuksen. en sitten tiedä miten astrassa toi vaijerin kiinnitys on tuon kahvan päässä, että käviskö astrasta vaijeri suoraan?
itse laitoin -89 20ne vecusta, käsijarrun kanssa tossa oli hieman tekemistä: vectran vaijerit ei käy kahvalle, laitoin gsi kadetin vaijerit jotka ei käy taas vecun akseliin, hitsasin kadetin akselista osat vectran akseliin. jarru toimii hienosti mutta hankaa takajouseen aavistuksen. en sitten tiedä miten astrassa toi vaijerin kiinnitys on tuon kahvan päässä, että käviskö astrasta vaijeri suoraan?
vectra a2 (gl->2000/GT) + calibra DTM-edition
ok ja kiitokset pikaisista vastauksista.. Astran vaijereita mulla oiski tossa, mutta ainakin kahva Astrassa samanlainen kuin kadetissa kun mulla Astran kahva tuossa onkin tuon keskikonsolin takia.. Mites passaako noi 2000:sen jarrut kuiten siis takajarrut..?
No kato nyt tuotaki....
Varmaksi en mene sanomaan, mutta eikös 2000/4x4(A-X) malleissa samat 270mm laikat takana, kuin calibrassa ja taas yhdystukiakselimalleissa levyt 261mm.jone kirjoitti:Mites passaako noi 2000:sen jarrut kuiten siis takajarrut..?
Eli välttämättä ei ihan heittämällä mene paikoilleen(ei tarkempaa tietoa).
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
F Astra?jone kirjoitti:ainakaan motonetin luettelo ei luvannu et passais.. Onko farkku Astrassa sama akseli kuin sedan ja hb..
Ainakin takaiskarin kiinnitys on erilainen farkussa.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT