mistä ohut flekti calibraan?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Antti-89
'Senator'
'Senator'

mistä ohut flekti calibraan?

Viesti Kirjoittaja Antti-89 »

ei mahdu alkuperäisellellä paikalla olemaan. ropelli pirää siirtää syylärin toiselle puolelle ja alkuperäinen oon 10cm paksu ja palkin ja syylärin väliin mahtuu n.7cm paksu...? elikkä oisko jossain opelissa pieni mikä mahtuis?? vaikka 2kpl rinnakkain. :-?
-jarkko-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja -jarkko- »

-
Beeascona
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Beeascona »

Tarvikeliikkeistä unipoint merkkisiä,tai sitten ostat tuolta hemmolta halvemmalla. -> http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Beeascona kirjoitti:Tarvikeliikkeistä unipoint merkkisiä,tai sitten ostat tuolta hemmolta halvemmalla. -> http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
Noita Unipointeja mä olen omassa Calibrassa käyttänyt. (yhtä kerrallaan siis, mutta ennen lämpösuojapellin lisäämistä turbon päälle, ne tuppasivat sulamaan... Mutta tuo on lähinnä noiden Turbo-Calibroiden ongelma missä on isompi cooleri asennettu syylarin etupuolelle ja siirretty syylaria taaksepäin.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori

Viesti Kirjoittaja madi »

itellä on siirretty syyläri ja iso cooleri keulassa ja alkuperäinen flekti puhaltaa sisällepäin
etupalkit sun muut on tehty ihan uusiksi
Vastaa Viestiin