Siis tullilta vai Akelta?_Ari.I_ kirjoitti:pitäs tarrat irrota kun sanot et viet radalle/esittelyyn
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Juu, jos on kyse jo Suomeen rekisteröidystä pelistä, joka on esim. ollu seisonnassa parin katsastuksen yli. Tuolla lailla mä vuonna 2000 ajoin 16SH Asconan Riksusta Suonenjoelle laitettavaksi ja sitten leimasin siellä.J.Toivanen kirjoitti:olikohan 26€ päivä tuon siirtolapun hinta (sis. pakollisen vakuutuksen), kyllä tuo hinta oli kun tuon oman asconan hain nastolasta.
Mutta 1 pikku ropleema tossa on, kun siinä "hakemuksessa" kysytään syytä lappuloille.
Reittihän pitää merkata myös lappuun tarkasti.
Mutta kun tätä ei ole vielä Suomeen rekisteröity... Ja kait se jotenkin vaikuttaa asiaan?
JOS mä hakisin tai voin hakea niitä siirtokilpiä katsastuskonttorilta, niin tarviiko mun viedä auto sinne eka näytille, vai saako ne noin vaan. Ilmottaa syyksi maalaukseen viennin vaikka Ouluun viikonlopuksi.
Ja myöntääkö tulli enää siirtokilpiä, kun oon tuon jo tullannut ja maksanut ne verot? Kun on kuitenkin tulossa Suomen rekisteriin...
Tosin tuo Arin idea esittelyyn viennistä vois toimiakin, tiedä häntä!
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Minä hain meidän Casen (CVX 150) Rauman satamasta ja ajoin laitilaan. Kyllä siihenkin sai siirtokilvet ja vakuutuksen, vaikka on englantilainen kone, ja ei ollut silloin vielä rekisteröity.
Valmistenumeron yms ne ainakin tarvitti siihen
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Siis tullista vai katsastuskonttorilta? Ja oli jo siis tullattu ja verot maksettu?MantaGsi kirjoitti:Minä hain meidän Casen (CVX 150) Rauman satamasta ja ajoin laitilaan. Kyllä siihenkin sai siirtokilvet ja vakuutuksen, vaikka on englantilainen kone, ja ei ollut silloin vielä rekisteröity.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Itse hain viimevuoden tammikuussa Hondan ittelleni, katsasus jäänyt tekemättä. Autosta piti olla valmistenumero siirtokilpiä varten, ja reittiin ei tarvinnut olla kuin lähtöpaikka, yks välipaikka ja määränpää. Matkaa oli kuitenkin se 300 km, ni ei sen reitin kovin tarkka tarvinnut olla 
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
- Laiturin Kunkku
- 'Admiral'

Onkohan kellään arvon opelisteista hajua kuinka monta Calibran Cliff Motorsport Edition- autoa Suomesta löytyy?
Meinaan kun itellä on semmonen ja haluaisin tietää onko muilla näköhavaintoja samanlaisista autoista.
Käsittääkseni kaikki Cliff Motorsport Editionit tehtiin Suomessa, yhteensä 630 kpl ja, edelleen käsittääkseni, ne kaikki vietiin Saksaan ja muihin maihin. Haluaisin nyt tietää, että kuinka moni on löytänyt tiensä takaisin Suomeen......
Jos moderaattoreilla (erityisesti atalla joka tuolla sivulla osoittaa melkoista Calibratietämystä http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... c&start=15)
tai muilla foorumilaisilla on tarkempaa tietoa niin esittäkäähän sivistynyt arvio
Kiitos!
Meinaan kun itellä on semmonen ja haluaisin tietää onko muilla näköhavaintoja samanlaisista autoista.
Käsittääkseni kaikki Cliff Motorsport Editionit tehtiin Suomessa, yhteensä 630 kpl ja, edelleen käsittääkseni, ne kaikki vietiin Saksaan ja muihin maihin. Haluaisin nyt tietää, että kuinka moni on löytänyt tiensä takaisin Suomeen......
Jos moderaattoreilla (erityisesti atalla joka tuolla sivulla osoittaa melkoista Calibratietämystä http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... c&start=15)
tai muilla foorumilaisilla on tarkempaa tietoa niin esittäkäähän sivistynyt arvio
Kiitos!
Mun mielestä se on tosiaan myös just noin kuin kirjoitat. Siitä ei ole hajua montako on tuotu käytettyinä Suomeen. Käsittääkseni ne kaikki myytiin uutena Saksassa. On kyllä ehkä hienoin Calibra-malli tuo Cliff Motorsport Edition. Tullin listoistahan sen muuten näkisi, mutta tuskin on merkitty auton tyyppiin monessa tuota Cliffiä vaikka Cliff olisikin.Laiturin Kunkku kirjoitti:Onkohan kellään arvon opelisteista hajua kuinka monta Calibran Cliff Motorsport Edition- autoa Suomesta löytyy?
tai muilla foorumilaisilla on tarkempaa tietoa niin esittäkäähän sivistynyt arvio![]()
Kiitos!
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Noista tullin tarrakilvistä, ne on mahdollista saada 3 kk ajaksi MAAHANTUONTIpäivämäärästä. Jos auto on tuotu maahan aiemmin kuin 3kk sitten, niitä tarroja ei voi saada. Nimimerkillä yhden kesän joutui seisottamaan itse autoa pihassa kun tarroja ei tippunut ennen veropäätöstä ja niiden maksamista, vaikka auto oli rekisteröintikatsastettu ym.
Muutaman kerran pääsi ajamaan siirtotarroilla, mikä on ainoa mahdollisuus. Niihin pitää aina olla joku peruste, korjaus, myynti ym. pelkkä koeajo tms. ei kelpaa ja ajoreittikin pitää hakemukseen kirjata. Eikä niitä myönnetä kuin muutamaksi päiväksi kerrallaan.
Kyllähän tuo otti päähän tuolloin ainakin.
Muutaman kerran pääsi ajamaan siirtotarroilla, mikä on ainoa mahdollisuus. Niihin pitää aina olla joku peruste, korjaus, myynti ym. pelkkä koeajo tms. ei kelpaa ja ajoreittikin pitää hakemukseen kirjata. Eikä niitä myönnetä kuin muutamaksi päiväksi kerrallaan.
Kyllähän tuo otti päähän tuolloin ainakin.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Kato ny ittees!!!Tepi kirjoitti:Jos rukoilee ihan vitusti niin selviääks viikon ilman euromania?
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
www.samatsukat.fi