Iltalehden / Uutistarjonnan helmet!

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
unique
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja unique »

Ihan näin OT:nä..Miksi vanhemmat ei opeta lapsilleen miten eläinten kanssa toimia..Lähinnä vieraiden eläinten kanssa..

Täällä on muutama sellanen kakara jotka aina mut ja koirat nähdessään tulee kiireellä kohti ja työntää käden suoraan koiran päätä kohti..

Onneks omat koirat ei oo siitä moksiskaan mutta jonkun koira vois kokea sen uhkana ja napata kiinni..

Seuraavan päivän lööpeissä taas kerrottais kuinka tappaja koira hyökkäsi lapsen kimppuun vaikka koira ei ole tehnyt mitään väärää..

Oon kyllä ojentanu niitä kakaroita kun ne on niin tehny, ehkä se viime kerralla meni perille kun muutin äänensävyä vähän äreemmäks..
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Savolainen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Savolainen »

unique kirjoitti:Ihan näin OT:nä..Miksi vanhemmat ei opeta lapsilleen miten eläinten kanssa toimia..Lähinnä vieraiden eläinten kanssa..
OT:

Vähän kuin opettaisit miehelle, että naisen rintoja ei tuijoteta, vaan katsotaan silmiin. Olipa sitten miten hyvät rinnat tahansa ja avoin aukko.
Harjoituksissa muistaa, kun aina samat vastassa, mutta tositilanteessa liikaa muuttuvia ja mielenkiintoisia tekijöitä.

Lapset on lapsia.
~D~
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ~D~ »

maritus kirjoitti:Varmaan siinä sillan kohdalla tapahtunut siis.. On nimittäin nyt tosi kapea kohta ajaa korjauksien takia. Välillä vaan yksi kaista käytössä ja valot ohjaamassa jne..
ei ihan, ennen mierolan? siltaa jos tullaan hämeenlinnasta

asuntovaunu-auto yhdistelmä tien vieres, toinen auto lähti ohittaan ja ajo sen palmin lavalla olevan mazdan kans pahki. tultii just siihe paikalle paloauton kans samaa aikaa :)
unique
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja unique »

Kyllä suurin osa lapsista osaa tulla koiran luo niin että ensin vaikka kysytään omistajalta että saako sitä silittää..
Astra G 1.6
Astra H 1.7
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

~D~ kirjoitti:
maritus kirjoitti:Varmaan siinä sillan kohdalla tapahtunut siis.. On nimittäin nyt tosi kapea kohta ajaa korjauksien takia. Välillä vaan yksi kaista käytössä ja valot ohjaamassa jne..
ei ihan, ennen mierolan? siltaa jos tullaan hämeenlinnasta

asuntovaunu-auto yhdistelmä tien vieres, toinen auto lähti ohittaan ja ajo sen palmin lavalla olevan mazdan kans pahki. tultii just siihe paikalle paloauton kans samaa aikaa :)
Joo, Mierolan siltaa ajattelin. No talli on siinä ihan vieressä, joten lähellä silti :) Eipä onneksi tarvinut tallilla käydä, olis voinut olla vähän jumissa siellä :D
Savolainen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Savolainen »

Fiksipyörä:
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtm ... /07/679478

Pyörä, jossa ei jarruja? Cool, vai tyhmyyttä? Muutaman fiksiOpelin olen joskus tavannut, mutta yleensä Darwin tai poliisi on ne poistanut liikenteestä nopeasti.
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ioni »

Savolainen kirjoitti:Fiksipyörä:
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtm ... /07/679478

Pyörä, jossa ei jarruja? Cool, vai tyhmyyttä? Muutaman fiksiOpelin olen joskus tavannut, mutta yleensä Darwin tai poliisi on ne poistanut liikenteestä nopeasti.
Mä en ole vieläkään tajunnut ton ideaa?
Yleensäkään mitä järkeä tai paremmuutta ihminen tuntee, ajamalla pyörällä jossa ei ole jarruja? Varsinkin jos lähetit noita vielä käyttää, nehän ajelee muutenkin hirveitä vauhteja aivan keskustassa. :no:
=Pasi=
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja =Pasi= »

^^Onkos tuossa Fiksipyörässä niinkuin kiinteästi ratas.. (ööh, en osaa selittää) Tarkoitan että sillä vois vaikka polkea takaperin?

En kyllä tajua minäkään mikä tuossa niin hienoa sitten on :no:
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

Helmestä tiedä, mutta pistää kyllä vituttamaan tämmöset otsikot :evil:

Vanhaa lihaa kahdesti viikonlopun aikana.

KARITSAN SISÄFILE. Parasta ennen -päiväys oli mennyt umpeen yli kaksi viikkoa sitten. Ulkomaalaisen toimittajan mukaan (oik.) liha on pakattu heinäkuussa 2006, mutta Stockmannin mukaan vasta helmikuussa 2008.

Uskoo ken tahtoo, miten voi 2006 vuonna pakattua lihaa edes olla enään myynissä :o Kuinkahan paljon noissa liikkeissä oikeesti myydään vuosikertalihaa.
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Kas, stockmann myy koko ajan vanhentunutta...
http://www.iltalehti.fi/espoo/200805057609455_eo.shtml
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Killroy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Killroy »

=Pasi= kirjoitti:^^Onkos tuossa Fiksipyörässä niinkuin kiinteästi ratas.. (ööh, en osaa selittää) Tarkoitan että sillä vois vaikka polkea takaperin?

Ainaki mä oon käsittäny et näin on. Se saattaa pikkusenkaan kovemmasta vauhista olla aikä vänkä pysäytettävä, ku vaan rupeet painamaan massaa vastaan niillä polkimilla....
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
shoon
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja shoon »

Killroy kirjoitti:
=Pasi= kirjoitti:^^Onkos tuossa Fiksipyörässä niinkuin kiinteästi ratas.. (ööh, en osaa selittää) Tarkoitan että sillä vois vaikka polkea takaperin?

Ainaki mä oon käsittäny et näin on. Se saattaa pikkusenkaan kovemmasta vauhista olla aikä vänkä pysäytettävä, ku vaan rupeet painamaan massaa vastaan niillä polkimilla....
No onpa uusi keksintö. Minulla oli kyseisellä tekniikalla varustettu kolmipyöräinen joskus vaahtosammuttajan kokoisena, eikä siitä kukaan meteliä pitänyt, vaikka kruisailinkin sillä pitkin katuja. :lollis:
Putte
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Putte »

shoon kirjoitti:
Killroy kirjoitti:

No onpa uusi keksintö. Minulla oli kyseisellä tekniikalla varustettu kolmipyöräinen joskus vaahtosammuttajan kokoisena, eikä siitä kukaan meteliä pitänyt, vaikka kruisailinkin sillä pitkin katuja. :lollis:
Nii i. Mullakin oli sellainen. :lollis:
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Sääntömuutokset pistänyt futismatsin lopun melko jännittäväksi:

http://www.urheiluviikko.net/tassa-on-k ... deo/17229/
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
=Pasi=
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja =Pasi= »

Putte kirjoitti:
shoon kirjoitti:
Killroy kirjoitti:

Nii i. Mullakin oli sellainen. :lollis:
Ja mulla :D Sellanen joku venäläisvalmisteinen?
Tällänen : Kuva

EDit: Tarkennus, en oo muuten ite tuossa kuvassa :lol:
Vastaa Viestiin