exitusletalis kirjoitti:Ei käy kiistäminen, etteikö jenkit ole tehneet helvetin siistejä autoja.
Noista saakin aika hyvän kuvan mun automausta.. simppeliä ja siistiä, hirveet lintulaudat ja muut tingelitangelit lähinnä vaan ärsyttää.
Värikin voi olla mikä tahansa, kunhan se on musta.
Katsoin jo, että hyvä automaku sulla mutta...BMW !?! Siis tuohan näyttää juuri siltä mitä onkin "wannabe-muskeli" ?
Tänään tuli joku tuning volvo toista kaistaa ohi. Oiskohan ollut S80 tms. T6 ainakin tuli perässä. Joskus nauroin laatikko-Volvoille mutta kyllä ne oli oikeasti niitä hienoimpia volvoja. Nämä uudet mursukeulat ei iske. Ja BMW:llä on ollut yksi hieno mallisarja, E46 (saattaa tarkoittaa jotain aivan muuta kuin minä, en ole perillä Bimmereitten lisäainekoodeista.)
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Siinä on teille hieno auto: Mercedes-Benz 300 SL
Ainakin omaa silmää miellyttää
Kattokaas nuita muotoja.....
Oli se sitte avona tai Coupe:na, niin siinä on kyllä mahottoman kaunis auto.
Aivan eri maata ku nykyajan laatikot...........
mimmix kirjoitti:Työ ootte niin ihania! Niin helppoja!
Aika hyvin me vedetään
Eli bojot kotiin
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
^^ Toihan on hyvän näkönen... Ekoista kuvista äkkivilkaisulla Ford Cortinan ja Opel commodoren risteytykseltä näyttää...
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Mistä lie kromosomiviasta tai päähän kohdistuneesta iskusta johtuu mutta Saabien, varsinki 900-mallien, muotoilu on aina ollut mun mieleen
Varsinki ku hienoimpaan eli 90-luvun alkupuolen malliin (elikkäs malliin ennen "sämpylämalleja") lisätään vielä hillitty korisarja niin kyllä saadaan hieno auto
Ja kaikille Saabin morkkaajille tiedoksi: Myös Saab on tehnyt urheiluautoja
Saab Sonett jonka malleista omaa silmää miellyttää eniten tämä Sonett III