Kun porukat on laittanu noita xenonkynttilöitä keulalle,nii mites noi häiriöt???
Kun mulla toi radio ei tykkää ollenkaan noista valoista.Toosan ku laittaa päälle ni siihe asti kuuluu iha hyvin kunnes tökkää xenonit päälle.Auttaiskohan ihan normi häiriönpoistaja virtajohtoon vai tarskohan laittaa jonkinsortin juttu antennijohtoon?Hommasin uuden vahvistinantennin,mutku siihen antennista lähtevään punaseen herätejohtoon ei löydy vastajohtoa mankalta,on vaan moottoriantennille lähtevä sininen ja oranssi joku muu.Käviskö toi sininen vai voisko sen herätteen ottaa jostain lähempää?Autohan on 2.5 Omega TD farkku.Närästää ku ei viittis laittaa enää takasi niitä Havin valumattomia(lue kynttilöitä).Mitään vahvareita ja subbareita ei koslassa oo.....Tiedoista kiitollinen sanoo hän!!
xenonvalot/häiriöt
xenonvalot/häiriöt
EX- 2 KERTAA B-ASCONA
EX- 2 KERTAA D-KADETT
EX- MANTA GSI
EX- 2 KERTAA D-KADETT
EX- MANTA GSI
Kannattanee tarkistaa, että xenoneilla kunnon maadoitus.
Tota ku oon noissa sähköhommissa vähän avuton,nii pitäiskö ne ballastit maadoittaa rungostaan vai lampun maako pitäis tarkistaa?Tos on noi DEPO:n
umpiot ja ei ne johdot siellä sisällä mitkään kovin kummoiset oo.Aika ohkosia ovat.Xenonit on AMP:in kamaa.
Tota ku oon noissa sähköhommissa vähän avuton,nii pitäiskö ne ballastit maadoittaa rungostaan vai lampun maako pitäis tarkistaa?Tos on noi DEPO:n
umpiot ja ei ne johdot siellä sisällä mitkään kovin kummoiset oo.Aika ohkosia ovat.Xenonit on AMP:in kamaa.
EX- 2 KERTAA B-ASCONA
EX- 2 KERTAA D-KADETT
EX- MANTA GSI
EX- 2 KERTAA D-KADETT
EX- MANTA GSI