Sunnuntai illasta vois tulla itsekkin pyörimään, tosin vänärillä tuskin voidaan miittiä pitää ku nuo rokin järjestelyt on varmasti aika pahasti levällään... Mut esim rastaantien tepsu?
ei taida porukkaa olla menossa? itselle tuli jälleen kerran muita menoja, eli en ainakaan itse pääse paikalle.. mutta jos sitte ens viikonloppuna kalajoella tavataan..
"-Keskenään vaihtokelpoiset osat eivät ole keskenään vaihtokelpoisia."
Vectra B2 Sport
Ex: Kawasaki z750 -07 + italian ihme
EX EX: MB C280 Sport
EX EX: BMW 325i e36 sedan
EX EX EX: B-omega C30SE
ok` kirjoitti:ei taida porukkaa olla menossa? itselle tuli jälleen kerran muita menoja, eli en ainakaan itse pääse paikalle.. mutta jos sitte ens viikonloppuna kalajoella tavataan..
Onkos ketään huomenna lähdössä Kalajoelle ja millä aikaa? Tuskin minkäänlaista letkaa saa aikaseks . Jos tuota itse selviäis johonkin aikaan lähtemään, Calibra oli vuotanu päivän aikana nesteet allensa .
Ampera E-REV -13
Corsa A 1.2 S -89
Calibra Turbo 4x4 -92
Astra F GSi 16V -94 -Endurance Saloon-
Onko syylärin muoviset klemmari ulokkeet (tulo/meno) lohennut? Nim.merk. tyyppivikoja vissiin Itse jouduin kikkailemaan toise kanssa viime kesänä tunnin pari, kun ei millään meinannut lopettaa vuotamista...
mitä helposti selvisin hengissä, olin kato niin "rauhallisesti" ja "kuskina".
parit mustelmat sielä täällä.. Jonin lähtö rannalta oli kyllä ikimuistoinen.
Nysali kirjoitti:mitä helposti selvisin hengissä, olin kato niin "rauhallisesti" ja "kuskina".
parit mustelmat sielä täällä.. Jonin lähtö rannalta oli kyllä ikimuistoinen.