Mihin tässä viitattiin?apusähis kirjoitti:On oikea mutta väärät nastat
ja en tosiaan ite saa selvää mitkä koodit siinä on nii sanokaa vaa mitä teän mielestä näkyy?:D
Eli joku happisensorin liitin vois olla vaikka hapettunu tai löysälä taij jotain?:Dama kirjoitti:Samaa olin katsovina. Lisäksi siinä oli koodi 12 joka tulee aina alussa. Toi koodi 31 on kampiakselin koodi minkä pitäis tulla aina kun ei ole käynnissä.Fosse kirjoitti:Eikö tuossa tullu vikakoodit 31 ja 38.
38 on taasen: Oxygen sensor Voltage low (1990 model year on) ainakin topbuzz:in sivujen mukaan. Viisaammat saa kertoa mitä tolle pitää tehdä.
Lambda|-|ene kirjoitti:Eli joku happisensorin liitin vois olla vaikka hapettunu tai löysälä taij jotain?:Dama kirjoitti:Samaa olin katsovina. Lisäksi siinä oli koodi 12 joka tulee aina alussa. Toi koodi 31 on kampiakselin koodi minkä pitäis tulla aina kun ei ole käynnissä.Fosse kirjoitti:Eikö tuossa tullu vikakoodit 31 ja 38.
38 on taasen: Oxygen sensor Voltage low (1990 model year on) ainakin topbuzz:in sivujen mukaan. Viisaammat saa kertoa mitä tolle pitää tehdä.
Misäs tuommone on? Jossain pakosarjasa? Älkää naurako jos kyselen tyhmiä vähä alottelija vielä näissä hommissa
Okei pitääpä huomenissa sitte lueskella vielä käynnissä nuo, postailen sitte tänne taasterokimmo kirjoitti:Lambda|-|ene kirjoitti:Eli joku happisensorin liitin vois olla vaikka hapettunu tai löysälä taij jotain?:Dama kirjoitti:Samaa olin katsovina. Lisäksi siinä oli koodi 12 joka tulee aina alussa. Toi koodi 31 on kampiakselin koodi minkä pitäis tulla aina kun ei ole käynnissä.Fosse kirjoitti:Eikö tuossa tullu vikakoodit 31 ja 38.
Misäs tuommone on? Jossain pakosarjasa? Älkää naurako jos kyselen tyhmiä vähä alottelija vielä näissä hommissa
Lue myös käynnissä samanlailla,niinkuin tossa kirjotin aiemmin