Elikkä olin normaalisti ajamassa senaattorilla kotio päiten ja yhtäkkiä vasemmalle käännyttäessä kuului matala, "nopea" ääni takaa, ja moottorin merkkivalo + automaatin sporttivalo syttyivät palamaan. Moottorin merkkivalo sammui noin 2 sekunttia myöhemmin mutta sporttivalo jäi välkkymään. Tämä on "normaalia" sillä aina aamuisin käynnistäessä sporttivalo vilkkuu( vika "korjaantuu" aivan helposti, sammuttaen moottori ja käynnistäen uudestaan) mutta näin ei ole koskaan ennen käynyt. Sporttivalo n vilkkuminen loppui kun vedin tien sivuun ja käynnistin auton uudestaan.
Luin manuaalista että pitäis kääntyä huoltamon puoleen, itse aika poropeukalo olen... Mutta onko kenellekkään ennen käynyt näin vai mikä voisi olla vikana? Ja onko NYT vaikka merkkivalo moottorista ei palakkaan , niin se varajärjestelmä kytkeytynyt päälle?
Senator B -90 24v outo "juttu"
-
Kalliobaari
- 'Agila'
- sepse
- OCF Member 2023

Kyseessä automaatti laatikon pari erillistä vikaa / se mainitsemasi "normaali" käynnistettäessä palamaan jäävä vikavalo johtuu laatikon päällä olevan asentotunnistimen vaseliinien jämähtämisestä ja siihen auttaa puhdistus (foorumilla hyvä linkki asiaan) ja tuo toinen vauhdissa syttyvä vaatisi vikakoodin lukemisen . Meillä samat oireet Vectrassa / asento tunnistin putsattiin ja homma ok ja tuo vauhdissa syttyvä ilmenee harvoin ja meillä antoi viaksi 2-3 magnventtiilin korkea jännite / sitä vikaa ei toistaiseksi ole saatu pois mutta kehitellään .
Seppo
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6