J.Toivanen kirjoitti:o se perhanan komee kehonsiirto väline!
osta pois , ei mut kyllä tohon on ollu itekki kyllä ihan hiton tyytyväinen. Hetkeekään en oo oston jälkeen kuvitellu että oisin virhepäätöksen tehny ja että ois kaduttanu.
Janne M kirjoitti:Oli hyvä ratkaisu vaihtaa nuo B2 lyhdyt keulille!
Mun mielestä olis paras pitää täysin alkuperäsenä
no sepä se, orkkisvalot on kyllä tallessa mutta nuorensi sen verta paljon tuota keulan ilmetta että on noin paljon parempi tuo. Tummaoptiikat vielä tuohon niin avot.
TempeZ kirjoitti:Aika paljon on veccu pyöriny oulun seudulla 15min sit tupos abc:llä olin vieressä parkissa, monesti olen bongannut ja aina pistää silmään
vai aika paljon. Onhan tuota tietenniin tullu muutaman kerran käytyä
Joo on hengissä. Vaihdoin talvella takaisin b1:n valot ja vilkut mutta tummaoptiikat. Remonttia pitäis jaksaa tehdä, alusta vaihtoon, jakopää, tuulilasi vaihtaa ja etupuskuri maalauttaa taas prkl.
Ihan ohimennen tässä kysäsen, että kenen tuo edellisellä sivulla näkyvä mazda on nykyään? Nimittäin taitaapi olla juurikin sama kapine minkä luokkakaveri omisti vielä jokin aika sitten Raahesta joku sen haki.
Juu huomasinkin juuri, että kuva on vanha Autohan levisi totaalisesti kaverilla käsiin kun hän sen osti, mm. kone,laatikko,renkaan laakereita yms. pientä siihen vaihdettiin