On 2003-06-13 10:09, Superi wrote:
Mitä suikkalakki sanoo tuosta rekisterikilven sijoituksesta? Ei taida kilpi näkyä automaattisen nopeusvalvonnan kuvissa?
heheh.. eipä ainakaa vielä mitään.. mutta kun mä olen kyseessä niin enköhän ole kohta kyttä autossa selittämässä että miksi se kilpi ei näy .. mutta eihän täällä porissa oo ees automaattista valvontaa
.ana
ps. otan vallan pois kun lähetään cruisingeihi hakuninmaalle..
fiksun nakoinen on toi etu puskuri.mista niit saa ja milla hinnalla? Ja olikos juuri tuossa autossa silea takaluukku?Siihen kaipaisin vihjeita ja vinkkeja! Mullaki nimittain on GSI farkku Astra mut en saa siita kuvaa nettiin. Ostin sen pirkkaperusmallina(maasturi polykapseleilla) huhtikuun alussa, joten tunaus on viela lapsen kengissa!Oon kerenny madaltaa ja ostaan vanteet seka tummentanut lasit. Suuret on viela suunnitelmat:)
On 2003-06-13 10:09, Superi wrote:
Mitä suikkalakki sanoo tuosta rekisterikilven sijoituksesta? Ei taida kilpi näkyä automaattisen nopeusvalvonnan kuvissa?
heheh.. eipä ainakaa vielä mitään.. mutta kun mä olen kyseessä niin enköhän ole kohta kyttä autossa selittämässä että miksi se kilpi ei näy .. mutta eihän täällä porissa oo ees automaattista valvontaa
.ana
ps. otan vallan pois kun lähetään cruisingeihi hakuninmaalle..
eihän porissa olekkaan semmosta kuin automaattinen nopeuden valvonta, mutta kytät siviiliautoineen on kyttäämässä nuoria kuskeja